türkiye'de kadın olmak

in #hede-io6 years ago

Evlenecek adam bulana kadar baba parası yemek evlendikten sonra koca parası yemektir.Hayatınızda hiç çalışmasanız da olur kimse size niye çalışmıyosun diye sormaz.Erkek evlenirken erkeğin evi olsun arabası olsun eşyaları erkek alsın her şeyi erkek yapsın kadın boşanırken malların yarısını alsın düğünde takılan takılar gelinin hakkıymış onlarıda alsın oh ne ala memleket.Kocandan sıkıldın mı direk aldat boşanınca sana bide nafaka veriyo merak etme kocan ölünce dul maaşı oh be oh. Bir yerden bişey alırken fırında pide gibi sıraya geçmenize gerek yok direk gidin alın ülke öyle bir yere gelmiş ki hata yapan kadınsa ses çıkaramıyoruz bişey diyemiyoruz.Ne zaman insan olucaz çok merak ediyoruz cinsiyet ayırmadan o da insan bu da insan diyecez merak ediyorum doğrusu.Şimdi gelip istisnaları saymayın bana sanki ben mi istiyorum kadının tecavüze uğramasına öldürülmesini.Bide kadın ölümlerinin çoğunluğu şundan kaynaklanıyo kadın adamdan ayrılıyo nafaka alıyo gidip başkasıyla ilişki yaşıyo evlilik falanda yapmıyolar adam da çılgına dönüyo ben hayatımın sonuna kadar buna nafaka mı vericem hayatımı bitirdi diye kadını öldürüyo nafaka kaldırılırsa kadın ölümlerinin azalacağını görürsünüz.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about türkiye'de kadın olmak.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63166.66
ETH 2575.67
USDT 1.00
SBD 2.77