No Child Left Behind / Hiçbir Çocuk geride kalmasın

in #hede-io6 years ago (edited)

"hiç bir çocuk geride kalmasın kanunu" 2001 yılında amerikada çıkarılan bir kanundur. bu kanun kapsamında tüm öğrencileri eğitim hakkı sağlanmıştır. bu kapsamda bütünleştirme (inclusion) felsefesi ortaya çıkmaya başlamıştır.

http://www.k12.wa.us/esea/NCLB.aspx


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about no child left behind.

Sort:  

Merhaba, copy paste içerik girmek yasaktır. Kendi cümlelerinizle çevirmeniz gerekiyor. Eğer alıntı yapılacaksa bu kısa olmalıdır. Sadece türkçe yazıyı yazıp, ingilizce kısımlar için link vermelisiniz.

Merhaba Türkçe içeriği kendim yazdım diğer bölümde tanım oldğu için bu şekilde yazmıştım. daha dikkatli olacğaım.

Merhaba, steem platformunda genel olarak başka yerden alıntı hoş karşılanmıyor. Hede.io üzerinden "edit post" yaparak ingilizce aldığınız yere link verirseniz ve sadece türkçe kısmı kalırsa oy alabilirsiniz.

Bilgilendirme için teşekkürler bahsettiğiniz şekilde düzenlememi gerçekleştirdim.

Teşekkürler hoşgeldiniz ayrıca:)

teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59207.83
ETH 2464.61
USDT 1.00
SBD 2.43