!פינה למאזין הישראלי (למוזיקה) בפלטפורמה

in #hebrewsteem6 years ago (edited)
ביקשו ממני שאני אתחיל לעלות פינה שבועית של מוזיקה בשביל הקהילה שלנו !אז החלטתי שאני שמח לעלות לכם פינה חדשה בפלטפורמה פינה למאזין הישראלי

אני הולך לעדכן בהופעות של אומנים מחול שמגיעים לארץ במוזיקה ושירים חדשים מישראל ומחו"ל ובמוזיקה שהשפיעה עלי בזמן האחרון

:כתבה מרכזית
השורה היחידה שהבנתי

זה כיף להקשיב למוזיקה שלא מבינים זה גורם להכול להישמע טוב
מאז שאני מקשיב למוזיקה בלעז אני לא מבין את כל המסר ואולי טוב שכך - אני סופג את הסטייל, את המוזיקה הכבדה ,הסקסית והאפלה שבארץ אין לאף אחד כמעט ביצים ואת המבטה לעשות

כנראה שהארץ קטנה מידי בשביל שתהיה מוזיקה כבדה כמו שאני אוהב- אין מקום במיינסטרים והמוזיקה לא מגיעה לאוזניים גם אם היא קיימת- אנשים לא מתעמקים מספיק במוזיקה הישראלית וזה מתחיל בי כאוהב ז'אנר -ההארד רוק והג'אז זה הבית שלי

אז לפעמים קורה שאני מבין שורה

הנה חמש שורות משירים שהבנתי ואהבתי:
...ולא הבנתי את המסר של השיר ככלל

מספר 1
טום וויטס

"sink your teeth into my shoulder dig your nails into my back tell that lettle girl to let go of my sleeve you'll be awoman when i catch you as you fall in love with me

then with my double barrel shotgun
and a whole box of shells
we'll celebrate the 4 of july
we'll do 100 miles per hour
spendin' someone elses dough
and we'll drive all the way to reno
on the wrong side of the road"
טום וויטס מדבר חולם על זוגיות אמריקאית חלומית באווירה אלימה ופראית רוצה לשבור עם בת זוגתו את החוקים ולהיות חופשי

מספר 2
'קווינס אוף דה סטון אייג'

"You say bigger's better, but bigger's bigger White boy dressed up like a figure" המשפט מדבר על סגנון, על אנשים שנמצאים במיינסרים כדי למצוא חן בעיני אנשים אחרים

מספר 3
דזרט סשנס

"I wish I had a dollar For every dream I've had" חלומות לא מביאים כסף לרוב

מספר 4
'אליוט סמית

"A happy day and then you pay And feel like shit the morning after" כל הכיף והבידור שאנחנו צורכים עולה לנו בכך שהוא נגמר ומותיר ריקנות אחריו

מספר 5
מלווינס

"Don't make a sound they're not dead, just sleeping" עוד משפט אמריקאי כבד באווירה אלימה.

שיר חדש
Alain Johannes Trio - Luna A Sol (feat. Mike Patton)

,אליין ג'והנס הוא מוזיקאי שמנגן על כל מיני כלי נגינה מצ'ילה והיה חבר במלא להקות ופרדיוסר של מלא דברים (כריס קורנל וכו' ) !והנה כאן שיר חדש עם מייק פאטון

ראה
https://en.wikipedia.org/wiki/Alain_Johannes

סרטון משעשע

טום וויטס ובוב דילן

שיר ישראלי חדש

בכתבה הבאה אני הולך לחפש אחר מוזיקה שאני אוהב בארץ ולדבר על סצנת האינדי רוק הישראלית בשנים האחרונות

Sort:  

כול ההבוד על היוזמה

מושקע ויפה 🤩

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95