הפינה למאזין הישראלי! הזמנה לאינדי

in #hebrewsteem6 years ago (edited)

הזמנה לאינדי

גדלתי על האינדי הישראלי וכבר כשהייתי בכיתה ה' אחיות שלי הקשיבו לעידן רייכל ולאנג'לסי. אני גם אהבתי ובהפסקה בין שיר של דיוויד גוואטה לגנגנם סטייל הקשבתי ל
the call

ובאוטו של אבא שמעתי את הדיסק של עידן רייכל שיצא באותה תקופה

הייתי אז ילד קטן ולא ידעתי מה מהדברים יחודי ומה מהדברים אוניברסלי ונועד לאוזן של כולם. זה כי הייתי כמו כולם- זאת נקודת המוצא . לא היה עדיין את המסע חיפוש הזה אחרי המוזיקה שאף אחד מהחברים שלי לא מכיר חוץ ממני
אחרי מוזיקה שלא כל אוזן תבין

inventation to the blues- tom waits
בסוף כשמוצאים בית תמיד טוב להזמין אנשים

ניצן @nv21089 מדבר על הסצנת אינדי בארץ
שאלתי את ניצן מה הוא חושב על המוזיקת אינדי בארץ והוא ענה לי ש"סצנת האינדי בארץ מפותחת מאוד אבל לא מקבלת מספיק במה וחשיפה. כי אנשי האינדי לא מקושרים מספיק ואין להם מספיק כסף "
כששואלים אנשים למה הם לא מקשיבים למוזיקה ישראלית הם עונים שפשוט אין מספיק אומנים טובים בארץ (זה לפחות מה שאני עונה). לדעתי זה לא שאין מספיק הם פשוט לא מקבלים את התשומת לב שנדרשת לאומן כדי להתפתח
אז ביקשתי מניצן שיתן לי כמה להקות אינדי טובות ואולי ציטוטים משירים והוא המליץ לי על להקת 'אינפקציה'

"!!!אני לא מאמין שאני גר בפתח תקוה.... ערסים זקנות ובני עקיבא! " ואבישי כהן הוא גם המלצה

תזמורת אינדי ישראלית

"ההרכב נוצר מתוך רצון ליצור סאונד שונה דרך הצליל הייחודי של כל אחד והסגנון המוסיקלי שכל אחד מביא"
מתוך הראיון שלי עם מנצח התזמורת והמפיק אוסיף

אוסיף סיפר לי בראיון שהכל התחיל מאילתור עד שנבחרו מוטיבים מסויימים אחרי שהסגנונות התערבבו באילתור. אחר כך זה עבר עריכה ממוחשבת. ובתוך ההופעה עצמה תפקידו של אוסיף זה לומר להם איזה מוטיבים להעלות ולהוריד ולגרום להם לשמור על קצב ודינמיקה תוך כדי שהם בעצמם חופשייים וחלק מהזמן הם בכלל מאלתרים לפי הקצב. מה שנוצר זה מעיין "תזמורת-אינדי

ב20.11- ההופעה של אסף אבידן

תודה ל
@fofi
על המידע, התמונות והסיפור האישי

אסף אבידן הוא זמר ישראלי שמצליח בכל רחבי אירופה המתגורר בימים אלו באיטליה. טבעוני ומגדל בביתו סוסים, כלבים וחתולה.
את הדרך שלו הוא התחיל בבתי קפה בתל אביב, ויצר יחד עם ההרכב שלו (the mojos) כמה אלבומים.
באיזשהו שלב התפרק מההרכב ויצא לאחרונה בטור סולו ברחבי אירופה.
ב20.12 יגיע לישראל להופעה שתסגור את הטור, ואת ההופעות לזמן הקרוב בכלל.
אסף הודיע כי לאחר ההופעה בישראל יצא לפגרה ארוכה, בה ינסה להבין כמה דברים על החיים האישיים שלו ולאן פניו מועדות.

"ובפברואר הייתי בהופעה שלו, תמיד אהבתי את השירים שלו אבל ברגע שראיתי אותו בלייב פשוט נקרע לי הלב. בחיים לא הרגשתי ככה כלפי מוזיקה, הרגשתי שהלב שלי צונח 100 קומות בלי. אין לי ממש איך לתאר את ההרגשה הזאת, אבל המוזיקה שלו בלייב פשוט הדהימה אותי והוא גרם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי מעולם.
מאותו רגע פשוט התאהבתי בו, הייתי בעוד 3 הופעות שלו מאז וכמובן שאהיה גם ב20.11

Sort:  

Congratulations @orelugorsky! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56400.87
ETH 2980.27
USDT 1.00
SBD 2.19