תחרות כתיבה 4- הגלידה

in #hebrewsteem6 years ago (edited)

.חופש
כמה פעמים בשבוע יוצא לי לשבת עם חברים
תמיד מבזבזים הרבה כסף
מסעדה וסרט
ואז
מעודדים אחד את השני לקנות עוד גלידה בשביל שכולם יהנו
שהחבורה תהיה מלאה בסוכר- שכולם יתחברו ותהיה כימי ה
ככה עד שנהיה חבל על הכסף ואז יורד הסוכר בדם, כולם מתעייפים -מגובשים כמו סביב פייסל
'כמו קריסטל מת

(קריסטל קוורץ מתוך וויקיפדיה הזכויות שמורות ליוצרים)

אני קורא לזה המעבדה של תרבות הצריכה
אני חוזר הביתה תשוש אל תוך השעמום וקם בבוקר
מגיעה הריקנות והבידור קורא למלא את החלל.
.אני קם בבוקר ורוצה להמשיך את הבידור, לפתוח את המחשב כמו תיבת פנדורה, לארח לעצמי חברה
אבל צריך להמשיך להאבק בחלקים האנושיים הפראיים כדי להפוך לבן אדם בעל עמדת השפעה
בתרבות האנושית שכל מה שהיא מנסה לעשות זה לינוק ממך כסף ולגרות את את החלקים הפראיים שלך. במילים אחרות זה לנסות לעשות דיאטה
אולי גמילה.

הייתה תקופה שבה הייתה לי להקה של רוק היינו קצת חברים אבל בעיקר יצרנו ביחד כקבוצה
הייתה תקופה שבה הייתי נוסע לעבודה של אבא שלי כל יום
וכל אחד בשלו-הוא עובד ואני לרוב לומד אצלו והוא מעודד אותי ושומר עלי מלהתדרדר לבידור ולהתמכרות
ואני הולך לחדר כושר, ליוגה ולשחייה כדי להשכיח את מה שבא לי (גלידה) ולהירגע
לתת לגוף קצת עבודה
חבורה טובה היא חבורה שיוצרת ומאדירה
עבודה, לימודים, אימונים ומשפחה
ותרבות הצריכה כבר מזמן הגדירה אותם לא כחברים שלך
;)

בכל מקרה יכול להיות שהחברים שלך הם כמו עבודה, לימודים ומשפחה בשבילך במקרה כזה יש לך לא מעט מזל. ואני בטוח שתזכה להרבה תמיכה ודחיפה ולא רק לנחמה.

הגלידה- ההתמכרויות של החברה

Sort:  

כתבת יפה מאוד

תודה רבה

אתה בר מזל אח. אני חושבת שהפיקחות שלך, והתבונה שלך ישמרו עליך מהגלידה הזו...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58418.48
ETH 2515.89
USDT 1.00
SBD 2.36