האהבה הראשונה שלי- תחרות כתיבה מספר 3

in #hebrewsteem6 years ago (edited)

ראיתי שהיו הרבה שאהבו דברים שהם לא המין השני ואני בסדר עם זה . אני לא אשקר בנות זה מה שתמיד דחף אותי קדימה וגרם לי להפוך למי שאני .אבל היום אני ידבר על האהבה הראשונה שלי
מה שדחף אותי אחורה
שזה - רוק

מאז שאני זוכר את עצמי כל פעם שהייתי מתדרדר בלימודים המוזיקה והסדרות לקחו בזה חלק ...גם בלהתדרדר וגם בלהתנחם על זה שהתדרדרתי. תמיד דחפו לנו את כל שאר הדברים שהם לא זה , כאילו זה חובה לעולם ולפעמיים מצאתי את עצמי מסכים שזה חובה שיישאר אחריך משהו- כי לא נשאר כלום אחרי יום שלם של בידור מסרטים ומוזיקה . ואז הייתי מתחיל לחרוש בלימודים והיה נהיה לי קשה ומתוך האהבה הענקית שלי הייתי מתדרדר שוב למוזיקה ולכול השאר... אז יום אחד החלטתי החלטה חשובה שאני יתחיל ליצור בידור ורוק ככה שעוד אנשים ידרדרו אבל ישאר אחרי משהו...וכולם יחיו באושר ועושר עם ציונים חרא

Sort:  

Rockon!!! Cool !

תודה מזל טוב על הזכייה!

אני מאחוריך

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58478.56
ETH 2523.24
USDT 1.00
SBD 2.36