שני תוספים חינמיים לכרום שיעזרו לכם לכתוב באנגלית ✍️

in #hebrewguides6 years ago (edited)

אחד המכשולים בסטימיט למי שאינו דובר אנגלית
הוא כתיבת פוסטים באנגלית נכונה וללא שגיאות כתיב
אני שמח לשתף אתכם ב- 2 תוספים לכרום שעוזרים לי בכתיבה באנגלית

Ginger - תוסף לתיקון שגיאות כתיב ,תיקון תחביר ומילות קישור
מצויין לכתיבת מיילים באנגלית בג'ימייל
כתיבת פוסטים באנגלית בבלוגים ובסטימיט

Grammarly- תוסף די דומה לג'ינג'ר, הוא התוסף היותר פופלרי והיותר מוכר
דרך אגב אני אישית מעדיף דוקא את ג'ינג'ר
יותר נח לי לכבות אותו כאשר אני כותב בעברית

אני רוצה לתת לכם עוד תוסף בונוס שלא קשור לאנגלית אבל מאוד יעיל
התוסף נקרא Google Docs Quick Create
תוסף מעולה לפתיחת מסמך גוגל דוקס,שיט,פורם ועוד
וכל זה בלחיצה על התוסף ולחיצה נוספת על סוג המסמך

אהבתם?
עקבו אחרי!
@yehonatan 😎
!מבטיח להמשיך ולתת לכם פוסטים עם ערך

Sort:  
תודה. הולך לנסות את ג'ינגר.

אבל כדאי שתיישר לימין את הטקסט ותכניס קישורים לתוספים :-)

עד היום כתבתי באנגלית
איך אני מיישר לימין?
ומשום מה בעברית הוא לא מציג לי את הסרגל כלים לכן לא שמתי קישורים

ליישר הצלחתי
איך אני בונה קישור ללא סרגל הכלים?

מעניין שעם יישור לעברית זה לא עובד

הנה דוגמה במדריך של המרקדאון
[GitHub](http://github.com)

מאמר זה שימושי בשבילי תודה על שיתוף האח

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60855.42
ETH 3369.56
USDT 1.00
SBD 2.50