ככה תוכלו גם ממש לעזור לקהילה וגם להרוויח סטים - בקלות

in #hebrewguides6 years ago

בפוסט הזה אני אדבר איתכם על @steemcleaners ועל איך תוכלו לקבל מהם STEEM POWER - זה ממש קל, ולא רק שזה קל, זה גם עוזר לקהילה וגם עוזר לכם.

מה זה steemcleaners?

זה קבוצה של משתמשים שהחליטו שנמאס להם מכל הספאם, הגניבות, וכל הגנון שיש בסטים, ולכן, הם החליטו שהם רוצים לעצור את התופעה הזאת ומשם בא steemcleaners. כרגע הם עושים עבודה מעולה בזכות כל העזרה שהם מקבלים מהקהילה, אבל זה עדיין לא מספיק ולכן צריך עוד כמה שיותר אנשים שיצטרפו למאבק.

איך אני עוזר להם וגם מרוויח מזה?

אתם יכולים לעזור להם על ידי כניסה לאתר שלהם ברגע שנכנסתם לאתר, תעברו אל העמודה "Report Abuse" ואז אתם תראו טופס.

לפני שאני מסביר לכם איך למלא את הטופס ומה אתם בעצם צריכים לעשות, אסביר לכם בקצרה מה אתם מקבלים בזכות זה שאתם מדווחים על משתמשים.

סטיםקלינרס יעשו לכם Steem Power Powerup כל זמן מסוים והסכום תלוי בכמות המשתמשים שדיווחתם עליהם ושהם טיפלו בעניין.
אני אישית דיווחתי על 4 תגובות ( לקח לי בדיוק 5 דקות ) וקיבלתי 0.105 סטים פאוור.

הוכחה -
Screenshot.png

אז רק תחשבו שאם תדווחו על 40 תגובות לדוגמא, שזה לא לוקח יותר מדי זמן, לא רק שתעזרו לקהילה למגר אביוז, אלא גם תקבלו בסביבות ה1.05 סטים פאוור!

מילוי הטופס -

Screenshot (1).png

Reported by = מי דיווח, משמע - השם משתמש שלכם, ללא @.
Investigated By = מי חקר, משמע - השם משתמש שלכם, ללא @.
User Being Reported = על מי אתם מדווחים, משמע - השם משתמש של מי שדיווחתם עליו, ללא @.
Link to Post or Profile = קישור לפוסט של מי שדיווחתם עליו על אביוז. אם זה על תגובת ספאם, תשימו קישור לעמוד תגובות שלו. אל תשימו קישור ישיר לתגובה
Supporting Link = אם יש לכם לינק נוסף שאתם מרגישים שצריך לשים, אתם יכולים לשים את זה פה, אבל זה לא חובה למלא את זה.
Abuse Type = פה אתם צריכים לסמן את מה שאתם מדווחים עליו. אם דיווחתם על תגובת ספאם אז תסמנו "Comment Spam", אם דיווחתם על גניבת תוכן אז תסמנו "Plagiarism" וכן הלאה.
Details = לא צריך לגעת.

איך זה נראה אחרי שממלאים דיווח -

Screenshot (2).png

Screenshot (3).png

וזהו זה! אתם גם עוזרים לקהילה וגם מקבלים סטים פאוור.

איך עושים Powerup למשתמש אחר -

אני מניח לעצמי שאולי יש מישהו/כמה שלא יודעים איך עושים פאוור אפ למשתמש אחר, אז אני מקדים את המאוחר ופשוט מסביר כאן.

תכנסו לארנק שלכם ( wallet ), לוחצים על Steem, נפתח לכם האפשרויות הבאות ותצטרכו ללחוץ על Power up.
Screenshot (4).png

כשאתם מגיעים לכאן, תלחצו על Advanced
Capture.JPG

ואז יפתח לכם הדבר הבא.
To = למי אתם רוצים לעשות Power Up
Amount = הכמות

Capture2.JPG

Sort:  

וואו אני לא מאמין שלא ידעתי על זה, פוסט מעולה! תודה.

תודה על המדריך, כרגיל אני לומד הרבה מהמדריכים שלכם

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39