You are viewing a single comment's thread from:

RE: [HE/EN] How to delegate your power to MinnowBooster bot

in #hebrewguides7 years ago

חסר פה מידע מאוד חשוב. למשל, אף פעם אל תשאירו את החשבון שלכם על פחות מ-50 אספי, קחו בחשבון שלוקח 7 ימים לקבל חזרה את הכוח אם רוצים להפסיק את הדלגציה, וגם להפנות לערוצים לקבלת תמיכה מטעם החברה שמספקת את השירות. אני יודעת שכרגע אין באתר עצמו מדריכים מסודרים והממשק מעט מסורבל, אבל גם זה בטיפול ובחודשים הקרובים האתר צפוי להשתנות. שווה היה לכלול גם את החישוב של רווח, פחות או יותר. אם אני מדלגטת עכשיו מאה אספי, כמה סבד אני יכולה לצפות לקבל כל יום? האם יש דרכים משתלמות יותר להשכיר כוח? אפשר לקשר למדריך של ניר בנושא מכירת כוח בשוק של מינובוסטר, מה שעשוי להיות רווחי יותר מדלגציה לבוט עצמו

Sort:  

תודה רבה!
הכל תוקן!
נוסף שני מדריכים, אחד להשכרת כוח ואחד לביטול ההעברה וכמה דגשים בהתחלה
בנוסף בקטע של החישוב אין לי הרבה מה להגיד על זה, ניסיתי לגשת לסופורט בדיסקורד ולאף אחד לא היה תשובה לזה אז כרגע אני לא יכול להסביר.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58116.56
ETH 2361.49
USDT 1.00
SBD 2.42