?STEEM בשביל להרוויח BT Tokens השקעה ב

in #hebrewguides6 years ago


?STEEM בשביל להרוויח BT Tokens השקעה ב


לפני הכל

במידה ותרצו לעבור לבד על ההסבר של בילד טים באנגלית תוכלו ללכת לאתר שלהם עם הסבר מלא על המטבע ואיך להשקיע אותו

https://buildteam.io/tokens.php


?BT TOKENS מה הם

הם מטבעות שנוצרו בביט שיירס, המטבעות האלו לא ניתנים למסחר, הם מיועדים להשקעה בחברה BT Tokens

לדוג' אני קונה 100 ביטי (מעכשיו אכתוב בעברית במקום אנגלית) יש לי שני אפשרויות, להמיר חזרה למטבע של ביט שיירס או להשקיע בחברה

במידה ותשקיעו את המטבעות שלכם בחברה תקבלו בכל חודש (פעמיים בחודש) ב16 לחודש וב1 לחודש חלק מ"בריכת" הכסף שהחברה הרוויחה בעזרת ההשקעה שלכם, דוגמה פשוטה

הבריכה עומדת על 1000 סטים
ירין משקיע 300 ביטי
סתיו משקיע 150 ביטי
ודוד משקיע 100 ביטי

ירין מקבל 400
סתיו מקבל 350
ודוד מקבל 250

השקעה גדולה יותר => יותר רווח


השקעה בחברה

במידה ותשקיעו את הביטי שתקנו תוכלו בכל רגע לעשות "Power Down" או בתרגום "פשוט" להוריד את ההשקעה ולקבל חזרה את המטבעות שלכם ואז להמיר חזרה לכסף

מה שזה אומר, זה אומר ש90% שתעשו רק רווח


?כיצד אוכל לקנות ולהשקיע את הביטיס שלי

נצטרך להגיע לביט שיירס קישור ישיר

https://bitshares.openledger.info/market/BUILDTEAM_BTS

במידה ואין לכם משתמש, צרו אחד על ידי לחיצה על כפתור ההרשמה

שימו לב: תוכלו לקנות את המטבעות בעזרת סטים, לא ארחיב על זה כרגע

:לאחר שקניתם את הביטיס שלכם תוכלו להשקיע אותם בדרך הבאה

נלך לארנק שלנו

נלחץ על העברה (שני החצים)

buildteamvest: העברה למשתמש
כמות ההעברה: כמה שיש לנו / נרצה, לדוגמה 13
בממו נכתוב את שם המשתמש שלנו בסטימיט כדי שנוכל לקבל את הסטים
לאחר מכן נעביר את הביטיס

לאחר כמה זמן אתם תתעדכנו כאן

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1AiiI_zqwb4g37aiteoIiprStIYl2M_N4F0aETyfZ8K4/edit#gid=0

הרשימה הזו מראה את כל המשקיעים וכמה הם קיבלו עד עכשיו בסה"כ ומה האחוזים שלהם בבריכה


לסיכום

האם ההשקעה שווה? לגמרי! אין לי ספק בכך, ברגע שאוכל להשקיע אשקיע בלפחות כ20 ביטיס כיוון שאני רואה פוטנציאל מעולה של רווח אישית אני מתכוון להשקיע בכך בכדי להעלות את הכוח שלי באתר ולבנות את עצמי יותר מהר מאשר רווחים רק מפוסטים האם אני ממליץ להשקיע בזה? לגמרי! שיהיה בהצלחה לכולם !ויום מעולה
@lonelywolf

Don't forget to upvote, follow and resteem!

Sort:  

You got a 4.09% upvote from @nado.bot courtesy of @lonelywolf!

Send at least 0.1 SBD to participate in bid and get upvote of 0%-100% with full voting power.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63706.21
ETH 3073.80
USDT 1.00
SBD 3.76