רואים שאתם נתקעים ? המשיכו ! || got stuck? keep going ! (HEB)

in #hebrewguides7 years ago (edited)

In this post, I will explain the reasons why you should continue with the sets, even though you are stuck.


היי לכולם, חדשים וותיקים כאחד.

מי לא נתקל בבעיית ה -

אני מעלה פוסט אבל הוא לא נחשף הרבה, או לא מקבל תגמול נכון?

היום אני אסביר לכם כמה דברים, אשר יסבירו לכם למה בדיוק אתם נתקעים, ובמקרה ואין בכם מוטיבציה להמשיך, אני יתן לכם את הרצון הזה להמשיך !


(מקור לתמונה: http://pamparish.com)

אז למה אנחנו נתקעים, לא מצליחים למצוא נושא לכתיבת פוסט, או כותבים פוסט ולא מקבלים עליו שום תגמול?

#1 - דבר ראשון והכי חשוב לדעת, אין דבר כזה לא מצליחים נושא לכתיבת פוסט!, תמיד יש על מה לכתוב.

#כביכול, מי שכותב פוסט ולא מקבל עליו תגמול - הוא כנראה לא כותב נכון, לא מבחינת זה שהפוסט הוא לא מעניין, הפוסט יכול
להיות מעניין, אבל אתם לא משקיעים בכתיבה שלו, הנה כמה דברים שיעזרו לכם לכתיבת הפוסט נכון:

#-השתדלו כמה שיותר להפריד בין משפטים עם סימני פיסוק מתאימים כמו נקודה(.) או פסיק(,).

#-אל תרשמו הכל ברצף, הפרידו בין פסקה לפסקה, ככה הפוסט שלכם יהיה יותר ברור ויותר קריא.
דוגמה לאי-רווח בין פסקאות ופוסט בצורה מעורפלת(ברוב המקרים):

#- הדגישו את המילים או המשפטים החשובים בפוסט שלכם.

#- נסחו את הפוסט שאתם כותבים באופן ברור, אפשר ורצוי להשתמש בתוסף ​Grammarly

#- שימו תמונה או כמה תמונות בתוכן הפוסט, שידגיש את מה שכתבתם, או שיתאר בצורה טובה את התוכן שלכם.

#- אל תעלו הרבה פוסטים ביום(זה לא יביא לכם יותר תגמול או יותר עוקבים).

#- נסו לקרוא פוסטים של אחרים, לאו דווקא הגדולים שבנינו. אולי זה יתן לכם השראה וידליק לכם "נורה".

#- צאו מהבית, צאו לבחוץ - היפגשו עם חברים אולי בפגישה יבוא לכם רעיון על מה לכתוב.

#- מה שאני תמיד אומר לעצמי - אל תצרו פוסט בשביל התגמול שיבוא אחרכך, אל תחכו לו(רוב המקרים אם מחכים הוא לא יבוא) עשו את המיטב שביכולתכם!

#- אתם רואים שיש אנשים שלא כותבים הרבה אבל מקבלים הרבה ? לאו דווקא שהפוסט הוא יותר טוב משלכם, אולי לבן אדם הזה יש יותר חשיפה ממכם.

דוגמה ממני שנתנה לי מוטיבציה ורצון להמשיך בכל הכוח -


לפני כשבוע כתבתי פוסט על איך להחליף SBD(סטים דולר) בכסף נזיל. בהתחלה לא ידעתי שיש פוסט כזה כי לא מצאתי אותו והאמת לא חיפשתי הרבה, כי הייתי נחוש בכתיבה.

כמובן שכתבתי את הפוסט, שסיימתי לכתוב ולערוך אותו נכון פירסמתי את אותו הפוסט, ואז אני מקבל הודעה:
"חבל שלא ראית שעשו כבר פוסט כזה"
אבל בערב של אותו היום אני מקבל ביג אפווט של שווי 60$.

מסקנה:

עשו את המיטב שלכם, תנו הכל - והשאר כבר יבוא לבד אי אפשר לדעת מתי תבוא ה"הפתעה" הבאה

Sort:  

אליפות!

וואלה יפה!

עשיתי אפווט בגלל החיוביות שאתה מביא איתך.ישר כח

!כל הכבוד אחי ! למדתי הרבה מהפוסט

איתך לגמרי. התמדה היא המפתח

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55885.64
ETH 2358.26
USDT 1.00
SBD 2.31