מי רוצה לצאת איתי לציד לוויתנים בסטימיט? המדריך הלא שלם לציד לוויתני סטימיטsteemCreated with Sketch.

in #hebrew6 years ago

אני בטוח שיש לא מעט פלנקטונים כמוני בסטימיט ששואלים את עצמם "איך מצליחים לכתוב פוסט מוצלח שירוויח הרבה סטים דולרס?
חחח... אני עדיין לא ייצרתי פוסט מוצלח, אבל רעיונות יש לי בשפע אז למה לא לחלוק אתכם?
בפוסט זה אני אחלוק אתכם רעיון שיעזור לכם לאתר לוויתני סטימיט ולפתות אותם באמצעות "פתיון לוויתנים" לבצע אפוואט לפוסטים שלכם.

למכור הרבה ברווח קטן או למכור מעט ברווח גדול

כמו בעולם האמיתי אפשר ליצור רווחים באמצעות שתי הטקטיקות הבאות:

  1. מכירה של כמות גדולה של מוצרים, במחיר זול במיוחד ליחידה בודדת.
  2. מכירת כמות קטנה של מוצרים במחיר גבוה במיוחד ליחידה בודדת.

למה זה דומה בסטימיט?

  1. פוסט טוב עם הרבה אפוואטס בסטים פאוור נמוך.
  2. פוסט טוב עם מעט אפוואטס בסטים פאוור גבוה.

יש לי מעט עוקבים ואני לא חסיד של לבזבז כרגע כסף על בוטים

אפשרות 1 לא כל כך מעשית עבורי כרגע, אין לי הרבה עוקבים ולכן הפוסטים שלי לא יכולים לקבל את החשיפה המתאימה.
אני עדיין לא סגור על הקטע החזק של הצבעות בוטים בסטימיט, אז כרגע אני דוחה את האפשרות של תשלומים לבוטים שיצביעו.
נשארה לי אפשרות מספר 2.

יאאלה מתחילים לצוד לוויתנים

למי יש סטים פאוור גבוה?
ללוויתנים כמובן!
לכן על מנת לזכות באפוואט של לוויתנים אני צריך לדאוג שהתכנים שלי יחשף לעיני הלוויתנים של סטימיט.
על מנת לעשות זאת אני צריך לנקוט בפעולות הבאות:

  1. לחפש ולאתר לוויתנים.
  2. לפתות אותם באמצעות פתיון לוויתנים כך שיגיעו לתוכן שלי.
  3. לכתוב תוכן טוב ולקוות שהלוויתנים יעריכו אותו ויצביעו לו בכל הסטים פאוור שלהם.

איך מאתרים לוויתנים?

אם אתם לא מתכנתים ולא שולטים באחזור מידע באמצעות הAPI של סטים, אתם פשוט יכולים ללחוץ על הקישור הזה.
באתר תמצאו רשימה ארוכה של לוויתנים המדורגים לפי משתנים שונים וגם לפי הסטים פאוור שלהם.
אתם יכולים להעתיק את הרשימה, אבל רציתי לתת לכם ערך מוסף בפוסט הזה, אז העתקתי את הנתונים עבורכם לקבצי OPML שאותם שיתפתי באופן ציבורי כאן.

איך מפתים לוויתנים ואיך מכינים פתיון לוויתנים?

מעלים את קבצי ה OPML לקורא RSS כמו digg.com כפי שתארתי בפוסט קודם שלי כאן.
רשימות הRSS יאפשרו לנו לדעת מתי ואיזה פוסטים הלוויתנים כותבים.
פתיון הלוויתנים הוא פשוט תגובה טובה בפוסט שלהם.
אל תלכו על תגובות ספאם כמו "אחלה פוסט! עקוב אחריי".
תשקיעו בתגובה מתוך מחשבה שמדובר בפתיון.
התגובה צריכה לעניין את הליוויתן ולגרום לו ללחוץ על התמונה שלכם בכדי להגיע לפוסטים שפרסמתם.
ואם התוכן שלכם יהיה טוב, אז כל מה שנותר הוא לקוות שהליוויתן שמבקר בבלוג שלכם הוא מהסוג שמעריך תוכן טוב ויצביע בכל הסטים פאוור שלו.

תם אך לא נשלם יש לי רעיונות נוספים לחלוק אתכם

אם אהבתם את הפוסט ונראה לכם שהוסיף לכם ידע, חסך לכם זמן או גירה אותכם לרעיונות דומים, אז חכו זה לא הסוף.
הצביעו לפוסט ולחצו על פולו בכדי לקרוא על עוד רעיונות מעניינים שיש לי על דרכי פעולה בסטימיט.
כן, אני יודע שהרבה ממליצים לא לבקש מאנשים אפווטס או פולו, אני אוהב לנסות שיטות לא שגרתיות.

Sort:  
תודה על הפוסט 😊 אני דווקא כן משתמשת בבוטים של הצבעות בעצתו של חבר טוב (@nv21089) וזה די מחזיר את ההשקעה, אבל בהחלט חשפת אותי למידע חדש. תודה :)

היי אופיר, תודה על המלצה.
אני מקווה שזה יותר ממחזיר את ההשקעה.
יש לך המלצה על בוט מסויים מוצלח במיוחד?

עד כה השתמשתי רק ב@buildawhale ולא ממש התנסתי באחרים אבל אני מתכננת בקרוב

Fabilous post,
and content and I flw you plz flw me .

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62274.69
ETH 3366.73
USDT 1.00
SBD 2.43