איך המצאתי מקצוע רווחי משאלה בפורום - סקופ שמעולם לא פורסם ואיך הבחורה שבתמונה קשורה?steemCreated with Sketch.

in #hebrew7 years ago (edited)

את המידע שתקראו עכשיו מעולם לא פרסמתי בשום מקום.

מתישהו בשנת 2009 כשעסקתי בקידום אתרים והייתי פעיל בפורום מאוד מצליח בזמנו של k.co.il שאחר כך עבר לseoforums.co.i.
בפורום נשאלה שאלה "האם אפשר למחוק תוצאה מגוגל?"
אינסטיקטיבית רציתי לכתוב שלא, כי אין לנו שליטה על הדטה בייס של גוגל.
אבל, בהברקה של רגע עליתי על פתרון איך כן אפשר להעלים תוצאה מגוגל.
התחלתי לרשום את התשובה, אבל באמצע עצרתי וחשבתי לעצמי למה שאני לא אצור מזה שירות שניתן למכור אותו.
וכך עשיתי והקמתי מקצוע חדש של מחיקת תוצאות שליליות מגוגל.

היו כאלה שאמרו שהם מוחקים אבל הם לא באמת מחקו

צריך להבין שהיו אנשים ועסקים נוספים שעסקו בתחום הזה באותה עת.
הם אומנם אמרו שהם מוחקים תוצאות שליליות מגוגל, אבל לא באמת עשו זאת.
הם יותר דחקו את התוצאות השליליות מהמקומות שבהם היו מדורגים באמצעות העלאה של תוצאות חיוביות אחרות מעליהם.
הרעיון שעליתי עליו היה משהו אחר - ממש מחיקה והעלמה מהאינדקס של גוגל.

הסקופ - הפתרון שלי

הפתרון היה מאוד פשוט והסתמך על הידע שלי לגביי אופן פעולת האלגוריתם של גוגל.
את הפתרון שלי מעולם לא פרסמתי בשום מקום עד עכשיו ואפשר לספור על יד אחת את מספר האנשים שסיפרתי להם.
למעשה הידע הבא אפשר לי לפתח את השיטה למחיקת תוצאות.
אלגוריתם החיפוש של גוגל לא הציג יותר מ1,000 תוצאות בתוצאות החיפוש.
גוגל לא הציג יותר מ2 תוצאות מאותו אתר, או יותר נכון שם דומיין (סאב דומיינים נחשבו לאותו אתר).
הידע המועט הזה אפשר לי לפתח שיטה.
כל מה שהייתי צריך לעשות, זה לייצר תוצאות חיוביות באתרים שבהם היו תוצאות שליליות ולקדם אותם באותו האופן שמקדמים אתרים או כל תוצאה אחרת.
ברגע שקידמתי 2 דפים עם תוצאות חיוביות מאותו אתר מעל התוצאות השליליות, התוצאות השליליות היו נעלמות מכל תוצאות החיפוש פר ביטוי חיפוש (לא היו נמצאות ב1,000 התוצאות הראשונות).
קידום התוצאות החיוביות בוצע בנוהל הרגיל, כמו שקידמו אז אתרים אחרים, עם הרבה תוכן וקישורים.
זה לפעמים מדהים איך לבעיות לכאורה מסובכות יש פתרון פשוט.

איך יצרתי תוצאות חיוביות?

בדרך כלל תוצאות שליליות היו מופיעות בעיתונים ובאתרים שהיתה לי אפשרות להכניס תוכן בתגובות או בדפי פרופיל ולייצר תוכן שהוא רלוונטי לביטוי החיפוש המבוקש.

מי היה צריך שירות כזה?

זה מדהים כמה אנשים פנו אלי לאחר שפרסמתי שאני נותן שירות כזה.
בהתחלה אנשים לא האמינו שזה אפשרי והצעתי להם תשלום לפי הצלחה.
הצלחתי - שילמתם.
לא הצלחתי - לא שלמתם.
כשנעשתי קצת יותר מקצוען ועם יותר בטחון לאחר מספר הצלחות כבר גביתי תשלום ללא קשר להצלחה.

האמת היא שהיו לי סיפורים מאוד מעניינים ומצחיקים בתחום הזה.
היו אנשים שחשבו שאני נציג גוגל ודרשו ממני בתוקף להוריד תוצאות שליליות.
היתה מישהי דתיה שאתר גימטריה הציג את שמה עם כל מיני ביטויים מיניים בעלי ערך גימטרי זהה.
עורכי דין גם פנו אלי.
בפעם מסויימת פנה אלי נציג ישראלי של איש עסקים ממדינה זרה שבעיתונים כתבו שזרק אדם ממסוק.
בפעם אחרת אסיר התקשר אלי מהכלא ואמר שהוא מייצג מספר אסירים והוא רוצה שירות במחיר מבצע קבוצתי.
והיו עוד כל מיני סיפורים מעניינים.

במקום למכור את שירותי מצאתי את עצמי משכנע אנשים שלא לשכור את שירותיי

העבודה של מחיקת תוצאות היתה עבורי אתגר.
הבעיה שלי היתה בלקבל לקוחות.
במקום למכור את שירותי לכל דיכפין, מצאתי את עצמי משכנע לקוחות רבים יותר שלא לשכור את שירותיי.
בסוף החלטתי שסוג כזה של עבודה כבר לא מעניין אותי אז הפסקתי.
מה גם שהאלגוריתם של גוגל שינה את האופן שבו פעל והפתרון שלי כבר לא היה ישים.
עבדתי כמעט שנתיים בתחום הזה והיה מאוד מעניין.

מה איתכם? באיזו עבודה מעניינת עסקתם פעם?

איך הבחורה קשורה?

אהה... כמעט שכחתי. אני חייב לכם הסבר איך הבחורה בתמונה קשורה לעניין.
ראיתי שבאלקסה (אתר שמנטר גלישה באתרים) מציינים כי הרוב הגדול של הגולשים בסטימיט הם גברים.
זה לא מפתיע כי קראתי באיזשהו מקום שגם בעולם הקריפטו יש רוב ברור למין השרירי.
אז כמו ששמתם לב אני בחור סקרן שאוהב לבדוק דברים, אז החלטתי לשים את התמונה של הבחורה המושכת בכדי לראות אם הפוסט הזה יזכה ליותר צפיות מפוסטים אחרים שלי
סורי אם חשבתם על משהו אחר :-)

קרדיט תמונה

Sort:  

כתבה מעוד מעניינת.
והבחורה זה באמת רעיון טוב, תפרסת את תוצאות הסקר בהמשך :)

חחח להלן תוצאות הסקר:

כתבתי עד עכשיו 5 פוסטים שלא זכו למספר צפיות גדול.
אבל, הפוסט הזה זכה למספר הגדול ביותר של צפיות בהפרש ניכר מהאחרים.
הפוסט הזה זכה ל39 צפיות ב4 ימים שזה יוצא ממוצע של 9.75 צפיות ליום.
הפוסטים אחרים זכו רק ל5, 3.6, 1.8 ו0.4 צפיות בממוצע ליום.

אהבתי את המקצוענות

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58665.29
ETH 2302.95
USDT 1.00
SBD 2.51