גם אתם יכולים לעזור להגדיל את הקהילה!

in #hebrew7 years ago (edited)

DQmQuSjopKhM6AArgkzFfxqmxw2QeDPEa7Jm9HPTmMTUvdA.png

החלטתי לעשות משהו שיכול לעזור להגדיל את הקהילה ( לפחות אני מקווה ) ואני יותר ממקווה שתשתפו פעולה.

מה אני מבקש מכם?

מה שאני מבקש זה שבסה"כ תגידו לאנשים שקרובים אליכם ( שיש להם קצת ידע במטבעות דיגיטליים ) על סטימיט ועל מה שאתם עושים שם ולמה שווה להם לבוא. תגידו להם שמה שהם צריכים לעשות זה בסה"כ לכתוב על הדברים שהם אוהבים/ אם הם צלמים, לעלות תמונות והם יוכלו לעשות כסף מזה, אני כבר אסביר את השאר.

אני לוקח על עצמי אישית לעזור לכל אחד ואחד שתביאו, בפרטי. וואטסאפ/פייסבוק על כל שאלה ששעולה להם. כמובן שאפנה אותם למשתמש מדריכים אך אסביר אישית על על דבר מעבר שהם ירצו לדעת עליו, ובאמת באמת אנסה להיות הכי ברור שאפשר.

הקהילה כמו שהיא עכשיו גדולה, אבל אני רוצה שהקהילה תגדל עוד יותר ולכן אני רוצה לצרף אנשים חדשים לקהילתנו :)

אתם יכולים אפילו לפרסם בפורום שאתם נמצאים בו, בין אם זה FXP או כל פורום אחר, באתר שיש לכם, בקבוצה שיש לכם, בדף שיש לכם, בכל מקום אפשרי.
בואו תתנו יד, ותעזרו לקהילה לגדול. כמו שאמרתי, אני מוכן לדבר אישית עם כל אחד ואחת ולעזור בכל השלבים, אז ככה שמהבחינה של להבין מה זה סטימיט וכדומה, אנחנו מסודרים.

אני מעריך את זה מאוד, והאמת שזה לא בשבילי, זה בשביל כולנו. כמה שיותר אנשים בקהילה, יותר טוב.

תודה שקראתם ואשמח לעזרתכם.

Sort:  

יאיר,אני מבטיח לעשות כל שאוכל כדי לתרום לקהילה שלנו.
אם משהו צריך עזרה או שאלה אני כאן.

תודה רבה לך על הכל

אני מעריץ אתכם על המסירות שלכם תודה רבה!!! אני כבר סיפרתי לכמה חברים. בנתיים לא חלה הצטרפות המונית (אחד הצטרף השאר אני צריך עוד לעבוד על זה) אשמח לתמיכה שוטפת, אני מעריך מאוד את הנדיבות מפעם לפעם צצות לי שאלות על סטימאיט וקריפטו באופן כללי אני חדש בתחום ולא לגמרי שולט באנגלית כך שאת רוב החומר שמופיע באינטרנט אני לא מצליח להבין

חן חן!

לאט לאט, לגמרי האנגלית יש מדרכים בעברית המקפים את רב אם לא כל הנושאים ב@hebrewguides

הבעיה שעברית בפוסטים עוד אפשר לסדר, אבל בתגובות, אם משלבים אנגלית/מספרים עם עברית, זה מחרפן לגמרי...

וואלה כל הכבוד על היוזמה

I talk about steemit with everyone I know...
The Israeli community is getting bigger every day.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59220.04
ETH 2316.03
USDT 1.00
SBD 2.51