צלילי העוד – עופרה

in #hebrew6 years ago (edited)

מילים: רמי דנוך
לחן: טורקי עממי

הימים יגידו חברים יעידו
שאהבתי אותך
את ליבי נתתי, את נשמתי עיניתי
התאהבתי בך
את ימי שרפתי עיניים לא עצמתי
כל גופי רק לך

עופרה, יא עופרה
מה עשית לי מה

בעולם סובבתי במדינות נדדתי
לחפש אותך
במדינות נדדתי בעולם סובבתי
לחפש אותך
את ביתי שרפתי את רכושתי מכרתי
כדי למצוא אותך
לילות לא ישנתי, יום וליל רק צמתי
רק חולם דמותך

עופרה, יא עופרה
מה עשית לי מה

ולבסוף חליתי, ליין התמכרתי
כואב לי בנשמה
חברים סיפרו לי, הרופאים אמרו לי
ללא תקנה
אל האל זעקתי, רק תרופה ביקשתי
אמרו לי אין תרופה

עופרה, יא עופרה
מה עשית לי מה


פרויקט המילים העברי נועד להנגיש מילים לשירים עבריים שלא ניתן למצוא ברשת. כל הזכויות שמורות ליוצרים. 🐰❤🎵

lyrics.project.png

Sort:  

Congratulations @arnavlavan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56576.23
ETH 3024.80
USDT 1.00
SBD 2.29