פלפל אלמצרי – סעדיה סבלנות

in #hebrew6 years ago

כל אחד אומר לי סעדיה סבלנות
וזה מה שגורם לי יותר להתרגזות
מי יש לו כמוני, כמוני סבלנות
סעדיה, סעדיה, סעדיה סבלנות

כל אחד אומר לו סעדיה סבלנות
וזה מה שגורם לו יותר להתרגזות
מי יש לו כמוני, כמוני סבלנות
סעדיה, סעדיה, סעדיה סבלנות

לפני שנה התחתנתי בחורה יפה ואלגנטית
על בעיותיה לא חשבתי עד שבגדי כבר קרעתי
ועל יד הראי עומדת שעות
מתגנדרת מתאפרת ומסדרת השיערות
ובכן רבותי, ביקשתי אותה וכולי נימוס:
"אה רבקה, יש לנו הצגה, צריכים לרוץ..."
ענתה לי מהר:
"אוי סעדיה, אם אתה כל כך חרוץ,
עזור לי לסדר זנב הסוס"
ובכן רבותי, עזרתי לה והלכה בעקבים גבוהים, ורצנו במהרה
עד שהגענו רבותי, ההצגה נגמרה...

מי יש לו כמוני, כמוני סבלנות
סעדיה, סעדיה, סעדיה סבלנות
כל אחד אומר לו סעדיה סבלנות
וזה מה שגורם לו יותר להתרגזות

מי יש לו כמוני, כמוני סבלנות
סעדיה, סעדיה, סעדיה סבלנות

פעם הלכתי ללשכה, קיבלתי עבודה ביציקה
ואני אומר ברוך השם, ולמזלי היום גשם
אין עבודה יש ברכה, אמרו לי סבלנות, עבודה הלכה
יה רבותי, מה לעשות, ואני כולי מלא חובות
סעדיה, סעדיה, סעדיה סבלנות

כל אחד אומר לו סעדיה סבלנות
וזה מה שגורם לו יותר להתרגזות
מי יש לו כמוני, כמוני סבלנות
סעדיה, סעדיה, סעדיה סבלנות

Sort:  

ואו.. פנינה 😊👍

מסכים לגמרי, וזאת היתה גם דעתי על כל הקלטה שלו ששמעתי. עד היום המילים לשיר הזה לא היו זמינות באינטרנט, וזה מראה לך כמה הוא סובל מתיעוד חסר והערכת חסר בתולדות דברי ימי הפופ הישראלי.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56576.23
ETH 3024.80
USDT 1.00
SBD 2.29