Merhaba!! // Hello!!

in #healthy7 years ago

Bunu bir deneme yazısı olarak düşünebiliriz, devamının gelmesi ümidiyle diyerek başlayalım o halde :)
Aloe Vera ise tamamen annemin emeğinin bir ürünü. Geldiğinde minicik bir daldı anne sevgisinden mi emeğinden mi bilmem çok hızlı büyüyor!!
IMG_3974.JPG
Peki ne yapıyoruz biz bununla??
Annem pek kıyamasa da kopartıp kopartıp yüzüme sürdüğüm doğrudur. (Kendini yeniliyor merak etmeyin!:)) Yüzde oluşturduğu gerginlik hissi tedavi edici özelliğini kanıtlıyor. Aynı zamanda sivilceler için de birebir olduğunu söylemeden geçemicem.

Yaptığım araştırmalar sonucunda da bağırsak problemlerine, ağız yaralarına, saç kepeklerine ve zayıflamaya da etkisi olduğuna ulaştım.

Sayısız yararı olan bu bitkiyi birçok yerde kullanabiliyoruz tabiki annemizden kaçırdığımız sürece ;)

Sort:  

Aramıza Hoşgeldiniz

Teşekkürler :)

Congratulations @fairytale! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

If you want to support the SteemitBoard project, your upvote for this notification is welcome!

Hoşgeldiniz. Ben de yeniyim. İlgi alanlarımız benziyor :) Takibe aldım

Hoşbuldum!! Teşekkürler :)

Hoşgeldin @fairytale. Her ne kadar ben de sonradan farketmiş olsam da ilk başlayanlar için "introduceyourself" tag'ı var. Bu sayede daha çok kişiye ulaşabilirsin ilk yazında.

Hoşbuldum. Teşekkür ederim bilgi için.

Ben de burada yeniyim. Her telden insan görmek çok güzel, bunu beğendim ;)

Hoşgeldin @tremoulinas :) takibe aldım ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57962.42
ETH 3050.85
USDT 1.00
SBD 2.25