You are viewing a single comment's thread from:

RE: Amazing benefits and properties of Raw Parsley Juice

in #health7 years ago

Buna. Foarte buna postarea si multumesc pentru cartea recomandata. O voi citi pentru mai multe detalii. Dar totusi am cateva rezerve si intrebari. Mai intai cred ca ar ajuta mai mult daca ai specifica mai bine valorile nutritionale. De ce? Eu consider ca are foarte mult potasiu (554 mg /100 g) ceea ce nu este ok pentru persoanele cu afectiuni renale. Foarte putine persoane sanatoase recurg la astfel de sucuri (din pacate) cred eu. Apoi din cate stiu patrujelul are 3 g proteina /100g, carbohidrati 6 g/100 g, sodiu 56mg/100g, etc. Cred ca o astfel de prezentare ar ajuta mai mult si ar atrage si o parte dintre sportivii care sunt atenti la astfel de detalii :) plus cei care vor sa slabeasca, etc. De ce recomanzi o cura totala si nu introducerea treptata in obiceiurile alimentare? Care sunt reactiile organismului in timpul unei astfel de cure? Poti sa faci o astfel de cura fara sa-ti afecteze rutina zilnica? Nu este prea mare socul pentru organism? Sper sa gasesc raspunsurile in postarile viitoare :). Zi placuta

Sort:  

Multumesc mult pt recomandari si intrebari de asemenea:). O sa incerc sa tin cont in urmatoarele posturi. Nu stiu ce ai inteles, poate m-am exprimat gresit. NU recomand o cura totala cu suc de patrunjel, ci o cura totala cu sucuri de legume si fructe, printre care si patrunjel, (dar o sa scriu asta si in articol ca sa nu se creeze confuzii). De asemenea, am specificat ca cine vrea sa faca un asemenea pas trebuie sa fie responsabil sa citeasca inainte foarte bine pentru ca nu e usor sa faci o detoxifiere cu sucuri si nu se face de azi pe maine. Tot acolo am mentionat ca o sa scriu mai mult despre asta. M-am gandit ca urmatorul meu post va fi total pe partea de detoxifiere. So, o sa incerc sa raspund la intrebarile tale in urmatorul meu post. Zi placuta si tie :)

Multumesc. Cred ca am inteles perfect mesajul. Nu ma refer la cura de patrunjel :). Ma refer la cura in general fie ca are morcovi, telina, sfecla, etc :). Astept cu nerbadare urmatoarele postari. Zi placuta.

Atunci e ok. Da, despre asta o sa vorbesc intr-un articol dedicat procesului de detoxifiere. Dar in articolul de fata, vroiam sa fie mai mult o introducere pentru sucul de patrunjel. La fel si tie si weekend frumos:)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62596.54
ETH 2433.64
USDT 1.00
SBD 2.65