Neler Neler Konuşulur

in #health5 years ago

Seks ile ilgili çok konuşuruz, fakat seks gelmeden önce bizi heyecanlandıran şeyler hakkında konuşmayı unutmayın.

İş yolcunundan dolayı bir aylığına ayrı kaldıktan sonra aşkımla tekrar bir araya geldim. Artık ikimiz de geri döndüğümüze göre, her küçük şeyi ekstra duygusal olmak ve zati olduğumdan daha fazla aşık hissetmek için buluyorum. Elbette, kısmen 32 gün süresince ayrı (zira kim sayılıyor?) Olduğu için, ancak beni çiftlerin bu arada şehvetli olabileceği değişik tecrübeler hakkında düşündürdü. Liste herkes için sonsuz ve farklı! Bu senin ve benim için tüm ihtimaller için beni heyecanlandırıyor!

https://www.suedtiroler-weinstrasse.it/fileadmin/processed/3/6/csm_17_Tramin-Sinnesfreuden-1_7038b3a67e.jpg

Kaynak

Şeyleri tanımlamak isterim, tamam mı?

Bence duygusal ve cinsel bazen karışıyor ve çoğu kişiye ne demek istediğinizi soruyorsanız 'kafasında' anlıyorlar ama ne manaya geldiğini dile getirmekte zorlanıyorlar. Öyleyse, gizemi açığa çıkaralım ve Google'ın bizim için tanımlamasına müsaade verelim. Google’a göre, duyuların duyusal sevinme duyuları mana kazanıyor veyahut uyandırıyor; fiziksel, bilhassa de cinsel haz.

Başka bir deyişle, bununla beraber, ortağımla birlikte son 48 saat içinde fark ettiğim beş şey aşağıda, şehvetli tecrübe kategorisine giriyorum… ve daha fazlasına dikkat etmek için sabırsızlanıyorum!

TATE BUNU YAP: Yemek Pişir

En çok yaptığımız en sevdiğim etkinliklerden biri de aşçı. Çoklukla iki favori sanatçımızdan birinin veya bir komedyenin YouTube montajından oluşan bir çalma listesine gireriz. Ve biz işe gidiyoruz! Birimiz ekseriyetle yemek yapmanın asıl rolünü üstlenirken, ötekisi de “otur ve deşarj ol” derken de yardımcı olur. Birincil aşçıysam, geri dönmeyi seviyorum, ne isterse yapması için biraz huzurlu olmayı izlemeye bayılıyorum. . Şayet o ana aşçıysa, masada ne oturduğumun ne olduğuna konusunda yakışıklı-öz şehre giderken izlemeyi seviyorum. Her iki rol de yüzüme kocaman, sevgi dolu bir gülümseme bırakıyor. Ocakta yan yana olduğumuz zamanlar, bir tanesi doğrayıp ötekisi karıştığında izmaritlerimizin birbirine karşı olduğu zamanlar vardır. Öpüşmek ve seni sevdiğimi söylemek için ara verdiğimiz çok şey var. Biz konuşuruz. Sıkıştık. Genelde dans ederim. Tüm tecrübe% 100 duyularımı tatmin ediyor… ve beni yemek sonrası aktiviteler için heyecanlandırıyor ve heyecanlandırıyor.

BUNU SİLİN: Temizlik

Yemek pişirdikten sonra yemek gelir ve yemek yemekten sonra temizlik gelir. Bulaşıkları yıkamak çoğu insanın favori işleri listesinde bulunmuyor, ancak ortağımla birlikte yaparken bunu garip bir şekilde şehvetli buluyorum. Genellikle birbirimize yakın dururuz (#smallkitchenproblems). Ovalamayı yaparsa, kurutma rafına kurutmak / koymak için bana uzatır. Tabakların kırılması ve su sıçramasına karşın, kendisiyle yakın hissetmemi sağlayan, yarattığı her şeyin bir ritmi var. Ellerimiz dokunuyor, kalçalarımız birbirine çarpıyor ve fiziksel olarak beni etkiliyor. Bu şeyleri benimle yapmak isteyen bir ortağa sahip olma fikri, bir sonraki düzeye olan takdirimi alır ve beni daha sonra yatak odasında daha sonra olan bir sonraki “şey” için benimsemiştir.

Beni Bu RUB RET: Masaj

Ah, gece rutininizi seviyorum. Birlikte yatak odasında bir tür eğlence izliyoruz ve ana aşk dilim fiziksel bir dokunuş olduğu için, her vakit, her zaman sürtünme oluyor. Sırt ovmak, baş ovmak, ayak ovmak, uyluk ovmak, kıç ovmak. Gününe bağlı. Bazen tüm vücut sürtünmesiyle içeri gireriz, bazen bir bölgeye sadık kalırız. Eşit ovaladığımız geceler vardır, diğeri alırken birimizin sürtünmeyi yaptığı başka geceler vardır. Ama benim iyiliğim, en iyi şehvetli deneyimlerden birini birlikte ovmak. Cinsiyeti seviyorum, ancak hem erojen hem de erojen olmayan bölgelerde dokunmadan gelen hisler çok farklı ve yeniden de çok iyi. Duyuların hazzı ve fiziksel haz hakkında konuşun! Aşkımın aynı şeyi söyleyeceğini biliyorum… masaj yapmak bizim en sevdiğim duygusal deneyimimiz.

Sort:  

Congratulations @hatkis! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 2000 upvotes. Your next target is to reach 3000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62714.40
ETH 3447.03
USDT 1.00
SBD 2.51