Babamla

in #health6 years ago

Babam “tipik” baba dışında hemen hemen her şeydeydi.

Başarılı bir ipotek komisyoncuydu ve kendi ipotek şirketine sahipti.

Anneme aşık olan HEVER OVER HEAD'dı, aslında iki kere izdivaç etti.

Kaynak

Ben yalnızca 189 kilo ağırlığında, tezgah medyada rekor kıran bir güç ayarlayıcıydı, 600 kilogramdan fazla kaldı.

Doktor olmak için 40 yaşında okula geri döndü, geçtiğinde Dr. Calvin Murphy McDuffie III idi.

İncil'i defaatle okumasına karşın, ölüm gününe kadar her gün okumaya devam eden dindar bir Hıristiyandı.

Her vakit partinin hayatıydı ve başkalarına karşı şefkatliydi.

Çocuklarının gayretlerini destekledi ve Hristiyanlığın ehemmiyetini, TÜM insanlara saygı duyduğumuzu öğretti ve sıkı çalışırsanız, her şeyi muvaffak olabilir ve en ehemmiyetlisi de gülümsemek ve hayattan hoşlanmak için muvaffak olabilirsiniz.

Ben, babam ve karım suşi yemek ve saki içmek

En sevdiği içki Crown Royal, en sevdiği şarkı güne göre değişti, en sevdiğim çocuk kız kardeşim Capri (lol), en sevdiğim kişi Annemdi, en sevdiğim şov Preacher, en sevdiği yemek, Sushi, en sevdiğim kitap İncil, en sevdiğim kolonya, Cool Su, en sevdiğim takım Detroit Lions vs. idi.

O benim en iyi arkadaşımdı.

ödeme

Çevrimiçi Terapi ve Bağımlılığın Beni En İyi Sıhhat Koçu'na Getirdiği gibi yazılarda bağımlılık ile kendi savaşlarımı yaptım. İçki ve diğer ilaçların birinin zihninde ve vücudunda sahip olabileceği tesiri anlıyorum.

Babam ailemde “bağımlılık yaratan” genleri kalıt alan bir hayli kişiden biriydi ve yıllarca süren alkolizm onu ​​diyabet, pankreatit, yüksek tansiyon ve böbrek hastalığına karşı savaşmaya yöneltti.

Ben, Babam ve kız kardeşim Capri

Babam “kaba bir sarhoş” değildi veyahut filmlerde sık sık bir alkoliğin nasıl gösterildiğini bilmiyordu. Aslında zıddıydı. İçtiğinde şarkı söylemeyi, gülmeyi ve herkesin iyi zaman geçirmesini sağlamak için daha fazla niyetliydi. Onu hiç düşerken, direksiyonuna geçerken ya da içki yüzünden işimi özlediğini hiç görmedim.

Babamın alkolizminde, büyüdüğüm sırada, babamın boşanmasına kapı aralayan zayıf seçimlere sebep oldu. Bu, babamın ciddi çöküntü ve kaygı ile uğraşmasına kapı araladı. Alkolizm belirtileri büyütülmüş gibiydi. Boşanmaya rağmen, o ve annem yakın arkadaş kaldık ve her gün konuştu.

Pankreatit, diyabet ve diğer iç sıhhat meselelerinden acı çekmeye başladı. Babamın hastalandığını anlamak benim için çok zordu, sadece depresyona girdiğini ve hayatının aşkı olan annemi özlediğini sanıyordum.

Babam sadece 5'6 idi, ancak hemen hemen hiç vücut yağsız 200 pound, her zaman gülen bir bebek yüzü, Einstein'ın IQ'su ve kimseyi gülümsetme kabiliyeti vardı. Bakmadı ya da hastalanmadı.

Fakat o…… Son derece fazlaydı.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59439.79
ETH 2290.08
USDT 1.00
SBD 2.48