Aç, yorgun ve soğuk

in #health6 years ago

Aktif olduğumda ve vücudumu zorlarken her vakit en çok hayatta olduğumu hissettim. On senedir rekabetçi bir jimnastikçiydim ve şu an hevesli bir taşralı kayakçı, dağ bisikletçisi ve sırt çantalıyım. Vücuduma bu fiziksel arayışlar için yeterince yakıt vermeye dikkat ettim, sıhhatli, vicdani ve sıklıkla yedim. Daimi etkinlik, küçük bir çerçeve ve iyi genetik arasında, yemeği kısıtlamayı ilk defa düşündüğümde, 30'ların sonlarında olana kadar gelmiyor. Perhize girmek, vegan olmak veya glüteni ortadan kaldırmak yerine, meyve suyunu hızlıca tecrübe ederim.

Yıllardır arkadaşlarım oruç ile ilgili konuştuğunu duydum, ancak bahar yaklaşırken “herkes” yapıyor gibi görünüyor. Parlak, dönüştürülmüş ve canlandırılmış kelimeler kullanırlar. İş yerimdeki CFO bana yumruklarını anlatıyor. “Çok fazla enerjim var” diyor. “Kendimi hafif hissediyorum; Sonsuza dek koşabildiğim gibi. ”Ansızın fazla insan zehirli maddelerin vücudundan kurtulmaya ve neticede arındırıcı, sıhhatli hislere değiniyor.

Kaynak

Bunları kim istemiyor? Hızlı devam etme fikrine alaka duymaya başladım. Sıhhat ve zindelik itibariyle en iyi formdayım fakat belki de sistemimi temizlemek için harcadığım biraz zaman beni daha kuvvetli ve daha dinamik bir hale getirecek. Son derece canlı olan, hızlı bir sırt çantasının altında mağara etmeyen ve her gün bütün gün kayak yapabilen yeni fast-post Ann'i hayal ediyorum.

Normalde bir planlamacıyım, ama bu sefer minimal bir araştırmayla geçtim. Arkadaşlarımın heyecanı oruç tutmamın beni mükemmel bir fikir olduğuna ikna ediyor ve tecrübelerini inceliyorum. Yalnızca bir kişi oruç tuttuğunu "tatsız" bulduğunu söylüyor, ancak bu noktada, negatif bir yorumun beni nezaret etmediğini övgüyle duydum. Şayet oruç sıhhati arttırır ve atletik performansı arttırırsa, beni içeri alın.

Arkadaşlarım beni üç günlük oruç, kereviz ve havuç oruçlarına götürüyorlar ve blenderimi yalnızca uygun bir meyve suyu makinesinin gücünün yapacağı gibi kullanmama karşı uyarıyorlar. Son öğünümü perşembe akşamı tasarılıyorum ve 72 saat sonra oruç tutacağım.

Birinci gün, ters takdirde Spartan mutfak tezgahıma ödünç sıkılmış meyve sıkacağıyla başlıyor. Devasa meyve ezme makinesi sakar görünüyor ve Feng Shui ile tahribata sebep oluyor, ancak sürecin ihtiyaç duyulan bir parçası. Ayrı olarak, oruç süresince teferruatlı bir yemek pişirmeyeceğim, bu yüzden mutfağım ve ben alabilirim.

Meyve suyu makinesini, hamuru yakalamak için bir musluğun altına bir kase koyarak sıvı için diğerinin altına bir bardak yerleştiriyorum. İksiri merakla beklerken, malzemeleri ilave ediyorum ve makineyi açıyorum.

Beklemediğim şey, oluktan ne kadar kağıt hamuru döktüğüdür. Birçoğu, iri, iri, soyulmuş bir karışıklık. Bardağımdaki meyve suyuna baktığımda sanırım bu. Gunk makinenin her tarafında toplanmış ve temizlenmesi zor olacak. Hiç kimse size bir meyve sıkacağı eşek krallık bir acı olduğunu söyleyemez.

Reddedildi, topaklı, yumuşak renkli suyu içiyorum. Çok lezzetli fakat sevmiyorum. Sahiden sevdiğim şey, çikolata veyahut biraz çilek veyahut bir avuç keten tohumu sıçraması ilave etmek.

Önümüzdeki üç gün süresince gergin beklentilerle çalışmaya başladım. Kayak yapmadan veya bisiklete binmeden ne yapacağım? Sosyalleşme yiyecek ve içecekleri içerir. Baştan çıkarmadan kurtulabilir miyim, yoksa hafta sonu için tek başına delik açmam gerekir mi?

İş günü ilerledikçe, yalnızca yemek değil öğle yemeği toplantıları, iş arkadaşlarıyla kahve molaları ve günümüzün konferans salonu atıştırmalıkları değil, kaçınmam gerekenler bu kadar. Öğleden sonra saat 3'te, açlığım görmezden gelmek zorlaşıyor ve konsantre olmakta zorlanıyorum. Günün nihayetinde nihayet geldi ve ben giderken, iş arkadaşlarının mutlu saatler süresince toplanmasından kaçınıyorum. Haneye gidiyorum, tek düşünebildiğim hırıltılı midem.

Başka bir meyve suyu içtikten sonra çekyatıma kıvrıldım ve akşam ne yapacağımı bulmaya çalışıyorum. Evde ılımlı bir gece geçirmeyi, geç okudum ve sonrası sabah uyumayı seçenek ediyorum. İşimin, dış mekan aktivitelerinin ve sosyalleşmenin dengelenmesi için harcadığım vaktin çoğu ile kesinti nadir ve lezzetli bir lüks.

İkinci gün, ilk meyve suyumla başlıyor. O öğleden sonra, arkadaşım Dave'i ziyaret etmeyi tasarılıyorum. İki sıhhat gıda dükkanına sahip ve oruç tutuyor, bu yüzden ne yaşadığımı anlayacak. Ayrı olarak, Dave günümüzde diz operasyonu geçirdi, bu yüzden beni yorucu bir şey yapmaya teşvik edemez ve birbirimize yardım edebiliriz. Mükemmel.

Sort:  

Congratulations @arkonem! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 2000 upvotes. Your next target is to reach 3000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Valentine challenge - Love is in the air!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58510.90
ETH 2522.39
USDT 1.00
SBD 2.36