Okul ve Yaşam Arasındaki ince Çizgi....

in #hayat6 years ago

Merhabalar, makine mühendisliği üzerine yoğunlaşıp fikir alışverişi bir makine mühendisi öğrnecinin neler hissettiği ve yaşadığı hakkında kısaca size bilgi aktarmak ve dolayısı ile olursa kendime gelir elde etmek amaçlı buraya katıldım. Fakat son zamanlarda yaşadığım absürd ve saçma ağır olaylardan ötürü: şu an çiçekçi de çalışmaktayım - hayati ihtiyaçlarımı karşılamak için- ayrıca ticaretle uğraşıyorum yasal ve ya olmayan yollardan.. buna mecbur bırakıldım. Yaptığım iş özetle şu dukkan aç kapa bazen. genelde dukkana gel siparişleri dagıt gerekli işleri yap vs. saati 7.5 olarak konuştuk gayet iyi bi miktar. günde 50 lira alıyorum işte. ama okulu unuttum vizelere giremedim. 2 yıllık kız arkadaşımdan ayrıldım evsiz kaldım sokaklarda uyudum. köpeklerle sarıldım. neler neler oldu bu arada tabii ki . kafalar yandı. hollere girdik beyinlerimiz sulandı... gittik geldik sallandık durulduk... yuvarlanıp gidiyoruz. 1 sene daha okulumu uzatıp çalışıp gezip hayat tecrübelerimi arttırmam lazım. Yurtdışı düşünüyorum 6-7 ay kamboçyada hiçbişey bilmeden yaşayan arkadaşım oldu. değişik insanlar değişik tecrübelere ihtiyacım var. bundan sonra sık sık burakardayım.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.026
BTC 59515.78
ETH 2505.02
USDT 1.00
SBD 2.47