You are viewing a single comment's thread from:

RE: Skyway projesi

in #hayat7 years ago

İçinde Network olan bir Skyway ise, şu an reel ticareti var mı diye sorayım. Yoksa, zamanını almayalım, diyetteyiz.biz :)

İçinde Elon Musk olan bir Skyway ise, hazır olda dinleriz ;)

İkisi de değilse nedir?


Dünya işte, hayat var ama küçük mavi noktanın içinde debelenmekten etrafı görmüyoruz :)

Sapiens varlıklarız sonuçta, kusurumuza bakma..

Burada TR etiketindeyiz
discordapp'teki Çet :) kanalıda da hayli muhabbet oluyor ama şu an link veremedim.

Sort:  

Evet Skyway Capital den bahsediyorum. İlerleyen yıllarda SKYWAY zenginlerini görebileceğiz..
Ve bir hisse daha alabilmem için biraz daha çalışmam gerekiyor😉. Bu projenin hissedarları olanlar şanslı. Sizide beklerim.
https://new.skyway.capital/auth/login?do=register&partner_id=254975

Bir discorp dur dönüyor tr ekibinde.. Ben açtım ama kapısından giremedim😕😭aslında yardıma ihtiyacım var.

Discord üzerinde de buradaki kullanıcı adını kullanırsanız daha sağlıklı olabilir.
Soru-cevap kanalı, yazı tanıtım kanalı vb.. diğer üyelerle etkileşim için faydalı olacaktır. (Yalnız olay sky reklamcılığına dönerse hayli ters etkisi de yapabilir :) )

Yatırım ortağı olacağımız, bir şirketin toplantısına katılmak için neden katılım ücreti ödüyoruz ki..

sky.png

"Reel bir şey yok, Hemen kurtul", diyecek olsam, 10 tane mantıklı(!) şey söyleyebilirsin muhtemelen. O yüzden bir şey demiyeceğim. Ama uyarı notumu düşmüş olayım: Fena halde Titan çağrıştırıyor.

O halde fena halde kaçın..uzak durun. 😄Hayatda risk almaya değer bir yatırım diye düşünüyorum..tercihlere saygım sonsuz..

ek bilgi olarak;
hiç gerek yokken, bana sizin mail adresinizi de verdi smile.png

Kayıt oldunuz mu?? Mail adresimin baş harfi nedir peki? Nasıl maili mi verdi vallahi anlamadım.😕

oldum.

[email protected]
bakmak için yeniden girdiğimde fark ettim, ad soyad da vermiş :) geçen dikkat etmemişim. //soyadınız da oldgeneral 'le ;) bağlantılıymış mesela.

Murat bey hakkımda bir çok şeyleri bilmiş bulunmaktasınız😄.. Yatırımcıysanız mail atabilirsiniz..

Sky'i inceledim. Ortada somut bir şey göremedim. Pek çok duygu suistimali yapan network gibi, hayal satıyor.
Üstelik üyelerinin bilgilerine de hassas olmadıklarını görüyorum.
Dolayısı ile Teşekkür ederim ama almayayım. :)
IOTA/Ethereum/Dash/EOS.. hayali daha makul geliyor bana.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 56386.16
ETH 2529.81
USDT 1.00
SBD 2.49