This my life . : Hayatımın dramı kardeşim bunu tamamı ile özümle öz dilimle anlatıcam @kusadasi @hanzade @cointurk Duyurun sesimi

in #hanzade6 years ago

Tarih 11.02.2018 -Saat 3:10

   Ben  emin namı değer : Deli emin, Emin marley,  kısaca vatanını seven ruh hastası tabiri kondurulmuş macera sever 
 kendi halinde bir insanım.

Beni tanıyanlara sorun övmeseler de de en azın dan sövmezler de .
IMG_0758.JPG
Dağa ilk geldiğim gece Vefa usta boğazımın durumunun kötü olduğunu söylediğim de bunu yaptı :) dibinde ki bal
fotoğrafın ışığıyla oynanmış durumda.

Bir iki aylığına çalışmaya gideceğim diye post paylaştığım günden geçen bu yana kaç gün olmuş ki :D
(ULUDAĞ SESS- TUTYELİ PİSTİ) (GRAND YAZICI OTELE BAĞLI, HAYRI Y***** AİT, CEMAL Y**** BİZİM PATRON İŞLETMECİ
HER NE B**KSA İŞTE O)
Mandıra bölgesi: 1. bölge ile 2. bölgenin arasında no:49
Mekanın sahibi bambaşka biri adını hatırlamam ama babacan bir insana benziyor.

ben size bir şey söyleyeyim mi..
aslın da çok şey var bu sadece yüzde 3'ü..

çok oldu bu değil bardağı, dereleri taşıran o damla..
Tam bir rezalete gitmişim.
Rezaletin merkezi kayak merkezi değil.
Eğer bu yazıyı
Eğer ki ölmeden tamamlarsam
İşte o gün anlayın ki ben ya hakkımı aldım ya da susturuldum.
Susmak bana göre değil
Sussam da çalışacak parmaklarım
Anlatıcam ve anlaşılana kadar da susmuyorum ulan!
Yaşıma göre şu son 5 yılda neler gördüm, neler duydum inanmadım bizzat gözlemledim.
Anlatılanlardan fazlasını gözlerim le gördüm
Ve yazıp anlatacağım.
Eğer kalemimi kırmaya kalkan olmaz sa ..
Bu gece bu kadar,
uyumam lazım devamını sabah uyanınca anlatacağım.
İnan mayanlara delillerimle ispat yapacağım.
Beni tanıyanlar bilir. Deli derler ne yapsa yeri derler.
Sadece bekleyin ve görün. Ama seyirci kalmayın , anlatın paylaşın!
Lütfen bu bir emir değil bu bir ricadır.
@Hanzade @tr @ cointurk

IMG_0518.JPG
Sess ten geldim Kimsenin Sessi çıkmıyor kardeşim!!

Bu yazıyı yazarken Mahallenin elektriği kesildi
şuan saat 3:26
İnşallah basit bir sorun dur
Eğer bunu paylaşamazsam uyuya kalıcam çok yorgunum..

Saat 4:36 = Elektrik geldi ve bu sadece başlangıç.
DEVAMI HER GEÇEN SAAT YAZILIYOR VE PAYLAŞILACAK.
BEN BU HAFTA İNŞ. AMELİYATIMI OLUP SAĞLIĞIMA KAVUŞACAĞIM VE O HAKKIMI YİYENLER LE MAHKEME DE YÜZ YÜZEYİZ :)
Tanrı katın da değil , MAH KE ME DE ..
İyi sabahlar

Tanrı katına kalmasın bu iş ..

Sort:  

@HANZADE abim, kardeşim bu sadece yüzde 3 ü eder meselenin . Lütfen yay bunu her yere devamı gelecek . Deliller ve ispatları ile :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62622.67
ETH 2944.91
USDT 1.00
SBD 3.61