Dębowy dziadek do orzechów.

in #handmade7 years ago

Dębowy dziadek do orzechów.
Zrobiłem go z deski dębowej wyżłobiłem podstawę i klocek do miażdżenia .
W zestawie jest tez pojemnik na orzechy.

Dziadka kładzie się na stole wsadza do środka orzecha i dociska napierając własnym ciężarem.
Dziadek jest przeznaczony dla większych osób, dziecko może sobie nie poradzić.

_debowy_dziadek_do_orzechow_3.jpg

_debowy_dziadek_do_orzechow_2.jpg

_debowy_dziadek_do_orzechow_4.jpg

_debowy_dziadek_do_orzechow_5.jpg

_debowy_dziadek_do_orzechow_1.jpg

Oak nutcracker.

Sort:  

Fajnie to wygląda.
Zrobienie samemu takiego małego przedmiotu daje olbrzymią satysfakcję. Uwielbiam od zawsze.

Świetnie wygląda :) Obawiam się, że ja także nie dałabym rady zgnieść orzecha tym dziadkiem, ale i tak badzo mi się on podoba :)

wydaje mi się że zwykłe orzechy to spokojnie rozgniecie osoba o wadze ponad 35 kilo , wyglądasz na chudzinkę ale chyba nie aż taką :D

Bardzo fajny i oryginalny dziadek do orzechów :) Uwielbiam drewno, czekam na kolejne posty bo zapewne masz też inne prace do pokazania :)

Tak mam trochę porobionych rzeczy, zdjęć sporo bez opisów . Steem skłania do pisania więc powoli będę wrzucał :D.

Ok, więc czekam :) Follow :)

Wow! fajny bajer

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 63003.41
ETH 3122.79
USDT 1.00
SBD 2.52