You are viewing a single comment's thread from:

RE: Handleiding hoe STEEM te kopen via I-deal

in #handleiding7 years ago

Voor het kopen van Steem sla ik graag nog een stap over:

Ik vraag bij https://blocktrades.us/ een crypto-(deposit)adres op (bij voorkeur ETH want dit gaat lekker snel, maar andere middelen kan natuurlijk ook zoals Dash, BTC, LTC, Dodge etc...) waarbij gelijk wordt omgeruild naar Steem (naar je account).
Dan ga ik naar bijvoorbeeld https://www.litebit.eu/nl/kopen/ethereum (lekker in het Nederlands allemaal! :P) waar ik met m'n I-Deal kan afrekenen en vaak binnen 5-10 min de Steem in m'n wallet ontvang!

Sort:  

Nice info man, wist ik allemaal niet dat dat kon.

Eerst kon je vanaf 10€ halen bij litebit.eu
Om dat er zo veel aanmeldingen zijn vragen ze minimale bestelling 250€

Of je moet tussen persoon hebben die via hun haalt onder de bedrag van 250€

Marktplaats staan er veel op

Ik was juist weer zo lui dat ik geen zin had om een account aan te moeten maken op Poloniex, dus toen bedacht ik me ineens, hé, kan het dan niet in een keer... :P

Sgg

Precies, je doet inderdaad het zelfde als van SBD naar SP, maar dan stuur je er geen SBD heen, maar bv ETH of iets anders wat ze accepteren!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60078.84
ETH 3197.52
USDT 1.00
SBD 2.45