Sort:  

Dank je voor de info
Kleine update heb iets in gekocht 76.793steem
Hoe krijg ik het hier op op mijne eigen steemitwallet
Heb het nu op Steem Freewallet.org app

Ik weet niet hoe het daar werkt op freewallet org, maar meeste werkte ongeveer het zelfde. bij withdraw voer je bij addres/ account je steemit gebruikersnaam

Zo doe ik het vanaf Bittrex. dus gewoon je gebuikersnaam van steemit
coinnewsupdate neem ik aan. Maar probeer altijd een klein bedrag om mee te beginnen. Gokken is dokken.

Als je twijfel gewoon vragen. Maak een screenshot en misschien kan ik je helpen. Ben allleen niet 247 hierzo.

En btw je post leek er op dat je die gekopieerd had? Niet meer doen aub. Hebben ze hier snel door en wordt je gedownvote.

Succes n have fun

Peace

Dank u voor het info waar vind ik memo bij steemit ik zie

My pleasure

  • bij memo kan je je beschrijving bij zetten. Bijv; terug betaling lening of huur december... Je kan ook gewoon niks invullen als je maar je account adress goed invult.

  • Vanaf steemit naar bittrex.
    is het adress bittrex en de memo is de bij:steem deposit adress adres kan je vinden op je bittrex account.

probeer alles ff te controleren voordat je het verzend.

Mocht je nog vragen hebben kan je ook ff appen desnoods.

06-49507294

Succes en peace :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60238.27
ETH 3215.90
USDT 1.00
SBD 2.46