You are viewing a single comment's thread from:

RE: Byebye

in #haejin4 years ago

Küfürlü konusmaya sevmedigin halde bukadar küfür ediyorsan küfürlü konusmayi sevdiginde nasil küfür ederdin acaba? Ben sana ilk yazdigimda sadece copy/paste yapma downvote yersin baskalarinin da hakkini yeme diye uyarmaya calistim, sen ise hemen psikopata baglayip küfürler savurdun. ana avrat aile ne varsa hepsine küfür ettin. benim adimi kullanarak bu postu paylastin:

Screenshot_2020-05-25 Imcharming imcharming ile tanistinizmi — Steemit.png

Simdi ise gelmis ben küfürü sevmem diyorsun öylemi? Bir kere bile özür dilemeden yazdiklarimi sildim diyorsun, madem hakliydin neden siliyorsun yazdiklarini? Ben hicbirsey silmedim cünkü yazdiklarimin arkasindayim ve hata yapmadigimi düsünüyorum. Ben yazdiklarin silinmesin diye senin icin bir post paylastim unutma diye.

https://steemit.com/tr/@thales7/imcharming-imcharming-ile-tanistinizmi

Cevaplarını okumayacağım ve sana cevap yazmayacağım buna değmez.

Ben sana degdiricem senin icin rahat olsun.

Bu Platformu birakip gidecektim ama sadece senin icin kalicam.

Sort:  

Bende sana diyorumki en baştan yazdıklarını ve verilen cevapların hepsini birden resimle. Herkes lağım faresi olduğunu görsün. Korkma o kadar bişey kaybetmezsin

Ben gerekenleri resimledim geri kalanini sen resimle göster, gösteremiyorsan gösterirler ama. Lagim fareleri bile 3-5 cent dilenmeden kendileri emek sarf edip karnini doyuruyor, sen niye buralarda milletin ürettigi seyleri paylasarak uyaniklik yapmak istiyorsun? Yoksa elinden hicbirsey gelmiyormu? Eee tabi copy/paste yaparak yada küfür ederek para kazanmak olmuyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64850.80
ETH 3471.70
USDT 1.00
SBD 2.55