Sort:  

Seni asla yanlız bırakmam burda. Ekmek kırıntıları toplayan böcekler gibi buralarda büyük ekmek yiyenlerin ayaklarının altında sürünüp, üç beş kırıntı da bana da düşer diye sürünen birisin sen. burada copy/paste yapıp kazandığın üç beş centi biriktirip ne almayı planlıyorsan bana söylede, sana sadaka niyetine vereyim. senelik burada dilendiklerini ben sana peşin vereyim, ama burada küfür edip edepsizlik yapma boşuna günaha giriyorsun. Istersen sana piskevüt alayım bayramda yersin.

üç kuruş paran olsaydı aile boyu cinsel ilişkiye girecek kadar abaza olmazdın. çok paran olduğun dan eline 0.01 steem geçtiğinde hemen powerup yapıyorsun ve memestegram ın vereceği 3 cent lik upvote için burada kepaze oluyorsun. senelik steem gelirini hesapla ben sana steem olarak yollayım ama burada "10 number five star", ya da "Great, keep going like that" diye derme çatma ingilizcenle oy dilenip türk milletini küçük düşürme. "10 number 5 star" yani 10 numara beş yıldız diye bir deyim yok ingilizcede ama sayende baya güldük. biliyorum tr'nin ekonomisi kötü bu aralar ama "Pisküvi" bile alamayacağın kadar az para dilenme burda. senelik steem de ne kazaniyorsun hesapla söz sana yollıycam ama buralarda 3 kuruş için çeşitli yalakalık teknikleri kullanarak kendini küçük düşürme. hem para ile cinsel ilişkiye girecek kadar zavallı olma, git evlen öyle ilişkiye gir.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86