Güne Dair #1

in #gunedair6 years ago

Bir kitabı okurken nasıl yorulabilir insan? O kadar zor bir hayat yaşandı ki okurken ben yoruldum, ben üzüldüm, içim sızım sızım sızladı. Hani eski Türk filmlerinde çocuğa araba çarpar ve sonra birden hastane sahnesini izlersiniz ya kitap aynen böyleydi. Aniden bir şeyler oldu ve aniden her şey değişip durdu. Tam diyorum daha kötüsü olamaz, lütfen olmasın ve daha kötüsü oluyor. Harika bir kitaptı. Kolay okunuyor evet ama kolay sindirilmiyor. Keşke daha önce okusaydım demiyorum. Zamanı şimdiymiş. Ben bu kitabı sosyal medyada görüp merak edecek ve çok beğenecekmişim. Siz de öyle yapın hadi. Merak edin ve alın. Bu arada kitabın anlatımı efsaneydi. En çok anlatımını beğendim. Detay vermiyorum. Bana güvenip alabilirsiniz.

Kadın olmak sanırım yüzyıl sonra da zor olacak. Ama kadınlarımız yazmaya devam ettikçe her şey daha güzel olacak. Mutlaka okuyun. ️ Çok beğendim.

1 kasım 2018

image

image

Sort:  

That's strong and magical!!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54337.36
ETH 2271.99
USDT 1.00
SBD 2.32