How Do Steemit Payouts Really Work? (Hebrew) איך תשלומים בסטימיט עובדים

in #guide7 years ago (edited)

הבוקר משתמש חדש שאל אותי איך עובדים התשלומים (payouts) בסטימיט אז עניתי לו שאני לא יודע (חיחיחי). האמת מה שעשיתי זה הסברתי לו מה שאני יודע, בדקתי את הנושא קצת יותר לעומק ושקדתי להכין את המדריך הזה למען משתמשים חדשים.

לפני שאתחיל עם הפירוט אני רוצה לציין שכל הרווחים שלכם מתבססים על הערך הנוכחי של של 2 מטבעות: SBD(סבד)
ו-Steem(סטים).

אז כרגע ניתן לבחור בין 3 אופציות שונות לתגמולים על הפוסט שלכם:

DQmYcVnS91ohnkSkJasZDz3Lun71qgUMivCYRXLhWh6g7cP.png

  1. הראשנוה היא Decline Payout מה שאומר שאתם לא רוצים לקבל על הפוסט שלכם תשלום.

  2. השנייה היא (מומלצת כרגע) 50%/50% - זאת כבר אופציה יותר מסובכת ואת המתמטיקה נסביר כך:

נגיד וקיבלתם 100$ מאפווטס על פוסט, עכשיו קודם כל 25% תמיד ילכו אל המצביעים (כולל אתכם, אם הצבעתם), ומתחלק בינם על פי כמות הכח איתו הצביעו, כלומר למי שיש יותר כח סטים, יקבל יותר מ25 האחוזים על הפוסטים שהוא הצביע להם מאחרים שהצביעו להם.

75% יגיעו אליכם ויתחלקו לכח סטים ולסבד, 75/2 = 37.5% כל אחד. זאת אומרת שיש עכשיו 37.5$ שיהפכו לסבד ו37.5$ שיהפכו לכח סטים.

37.5$ פשוט יהפכו ל37.5 סבד.

לעומת זאת בכח סטים תקבלו את הכמות על פי הערך הנוכחי של מטבע הסטים, כולמר נאמר שעכשיו הסטים שווה 3$, תעשו 1/3=שליש. שליש של 37.5 הוא 12.5 כח סטים.

  1. אפשרות שלישית (הפחות מומלצת) תהיה 100% - מה שאומר שכל התגמולים של הפוסט יהיו בכח סטים.

מתמטיקה:

נגיד שהפוסט שווה 100$, גם כאן 25%, כלומר 25$ ילכו אל האפווטרים. וגם כאן הערך הסופי ילך על פי הערך העכשווי של המטבע סטים, נגיד שהסטים כרגע 3$, תעשו 1/3 = שליש. תכפילו שליש ב25$ ותקבלו 8.33. 8.33 יהיה הערך הסופי של כח הסטים שיתחלק בין האפווטרים של הפוסט לפי כמות הכח איתו הצביעו.

לגבי ה75$ שנשארו, הם ילכו אליכם בכח סטים גם כן ובאותו חישוב: 1/3 = שליש. שליש מ75$ הוא 25, זאת אומרת תקבלו 25 כח סטים מהפוסט אליכם.

תודה שקראתם, מקווה שעזרתי.😄

Sort:  

שאפו!!!
אנשים לא מבינים איך כסף בא מהאוויר
הוא לא בא מהאוויר
מדריך מצוין קצר וברור

תודה, וכן קצר וקולע כמו שאני אוהב.

שמע עשית עבודת קודש, אני באתר יותר משנה ומההתחלה לא היה לי מושג מה הכפתור הזה עושה, ולמען האמת, קצת חששתי לשאול שלא לצאת דביל. מורה נבוכים לסטים.

תודה רבה, שמח שעזרתי.

סחטיין על הפוסט אחי ! נורא עזר לי

תודה רבה, אגב אתה שר מדהים

חחח תודה אחי !

פוסט מסכם ומסדר דברים.
מעולה. תודה!

מה בעצם קורה אם לא רוצים לקבל תשלום?
מצביעים מקבלים הכול?
לא נצבר כסף על הפוסט?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65791.75
ETH 3465.64
USDT 1.00
SBD 2.68