Mój pierwszy raz

in #gry6 years ago (edited)

Witam, pochodze z Polski, nazywam się Jakub i mieszkam w małej miejscowości - Skierniewice - na portal sprowadził mnie szanowany jutuber Carrioner. Chciałbym tutaj rozkręcić swój kanal streamerski.
Jestem 16sto letnim chłopakiem, ktory gra w gry i lubi interakcje z osobami z internetu!:) Jezeli chcialbys w tym uczęstniczyć, zaobserwuj.

Sort:  

I am so happy that you are here, chyzan! I wish you a very wonderful journey here in this fun-loving community :) Life is beautiful

By the way, there are several groups you as a newcomer can join. They will stay with you for your journey, helping and mentoring along the way.

@greetersguild invite link https://discord.gg/AkzNSKx
@newbieresteemday invite link https://discord.gg/2ZcAxsU

Witamy na platformie. Z ciekawości zaobserwuje. Jeśli publikować będziesz granie po polsku to polecam używać tagu pl-gameplay aby lepiej adresować swoje materiały.

Dzieki, czy to jedyny tag który może się przydać? Jestem w tym kompletnie zielony

Polecam zajrzeć na najbardziej popularne tagi tutaj

Witamy na platformie.Mam zamiar obserwować twoje poczynania i życzę powodzenia.A i taka ciekawostka na ten portal też sprowadził mnie Carrioner.

Dzięki śliczne, postaram się nie zawieść i niedługo odpalać pierwsze streamy. Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64572.94
ETH 2630.79
USDT 1.00
SBD 2.82