Dobry trolling Grety :D

in #greta5 years ago

Generalnie staram się unikać wrzucania śmieciowego contentu na swoje konto Steemit (poprzez to rozumiem Grażynomemy, jakieś śmieszne filmiki bez większego przesłania), ale tym razem zrobiłem wyjątek. To auto jest po prostu prześliczne. <3 Sam nie chciałbym takowego mieć, bo bym je popsuł, a już na pewno nie wykorzystałbym drzemiącego w nim potencjału. A nawet gdyby, to patrz punkt wcześniejszy - skończyłbym marnie. Niemniej tak na 30 minut przejechałbym się z jakimś ogranicznikiem prędkości do 80 km/h. To niebo a ziemia, jeśli idzie o takie auta, a te którymi porusza się statystyczny Polak na codzień. Jechałem ciut wolniejszymi i było to cudowne uczucie, choć lekko wdepnąłem gaz i już szybko jechałem, to nie dla mnie. Wiem, że nie jeżdżę najgorzej, ale staram się być pokornym kierowcą. Wystarczy drobny błąd lub chwila nieuwagi, by popełnić błąd. A tych już popełniam za dużo.

No ale wracając do tematu, pomijając chęć napisania postu na wpół socjalizacyjnego, to warto promować ludzi wrzucających fajny content. Facet nie ma dużo subów, a jest Polakiem, to warto wspomóc rodaka :P. Z drugiej strony, jeśli to jego auto, to raczej nie zależy mu na subach. O ile stać go na jego utrzymanie. Bo koszty takiej fury muszą iść w dziesiątkach tysięcy. Że już nie wspomnę o kosztach większych naprawach/rzeczy związanych z elektroniką lub dostępnością renomowanych salonów.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87