Het leven na de sabbatical dag 48

in #greendeliverence6 years ago

Vandaag is het woensdag welkom, neem een kijkje in mijn dagelijks leven. Heerlijk weer vandaag.

Indexpage
Dutch profile
Greendeliver-sm
First post
Last post

Ik gebruik steem forever. Ik zal beginnen met wekelijkse updates over de projecten van #greendeliverence.

Wakker worden

Ik werd om 5.30 wakker en deed de Jim kwik routine.

Vandaag

Vandaag was ik een beetje in een rotbui. Ik was ook wat korter naar mijn collega's toe. Aan de collega's zie je ook dat ze toe zijn aan carnaval. Ze leven er helemaal naartoe ook al zie je het niet echt aan ze. Er is nogal veel te doen in zo'n weinig tijd. Volgende week komen er als het goed is 4 nieuwe bij. Ik zou niet weten wat je ze zou moeten laten en wat ze zouden moeten doen. We hebben maar 4 hoogwerkers en dat is genoeg voor de aanwezige medewerkers.

Het is vandaag zwaarder dan normaal omdat ik gisteren dat onderzoek heb gehad met die naalden in mijn spieren ik voel ze nu pas het is iets minder erg dan gisteravond, maar toch de hele tijd op de been en dan die pijn. Ik was mijn paracetamol etc vergeten mee te nemen. Ik ga nu weer even aan de medicijnen omdat ik er even vanaf wil even rust. Nu doen zelfs mijn knieën zeer persoonlijk vind ik dit irritant maar goed dingen moet je loslaten als je door wilt gaan anders zuigt het je leeg en kan je minder doen om uit deze situatie te komen.

Daarom ga ik de pijn management van head space doen om gewoon door te kunnen gaan. Plus even ventileren hier in de blog. Het gaat vanzelf weer beter.

Ik heb wat nieuwe ideeën voor steem het zit nog in mijn hoofd en wil het eerst uitwerken en kijken wat de impact is als ik dit echt op zou pakken.

planning

  • casten
  • mediteren
  • website

vote for greendeliverence as a witness


giphy.gif

I'm a partiko mentor so if you have any questions I'll try to answer them

https://partiko.app/referral/hans001

Alldutch discord for fun and support

1c37at7soj.jpg

Posted using Partiko Android





Sort:  

Thank you so much for being an awesome Partiko user! We have just given you a free upvote!

The more Partiko Points you have, the more likely you will get a free upvote from us! You can earn 30 Partiko Points for each post made using Partiko, and you can make 10 Points per comment.

One easy way to earn Partiko Point fast is to look at posts under the #introduceyourself tag and welcome new Steem users by commenting under their posts using Partiko!

If you have questions, don't feel hesitant to reach out to us by sending us a Partiko Message, or leaving a comment under our post!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63156.23
ETH 2560.33
USDT 1.00
SBD 2.83