Het leven na de sabbatical dag 43

in #greendeliverence6 years ago

Vandaag is het maandag welkom, neem een kijkje in mijn dagelijks leven. Vandaag ben Ik blij dat Ik weer aanwezig kan zijn met dat lekkere weer van vandaag.

Indexpage
Dutch profile
Greendeliver-sm
First post
Last post

Ik gebruik steem forever. Ik zal beginnen met wekelijkse updates over de projecten van #greendeliverence.

Wakker worden

Ik werd om 5.30 wakker maar sloeg de Jim kwik routine over omdat ik wat langer in bed bleef vanwege mijn benen.

Vandaag

Zoals beloofd ik zou terugkomen. Ik zit nog steeds te wachten op de free minded mensen die wel geïnteresseerd zijn maar ook een eigen leven hebben wat ik ook respecteer om mij met wat dingen te helpen. Het is zo'n mooie dag vandaag he zo mooi. Iedereen in een t-shirt werken. Okok op het werk ging het niet echt hoe ik het wilde maar op het einde was een gedeelte toch opgelost. Het is zo'n mooie dag.

Morgen moet ik naar het ziekenhuis. Mijn beenspieren worden gemeten om te kijken waar het vandaan komt. Er worden dan allemaal naaldenin mijn benen gestoken het klinkt erg maar t enige wat t zal zijn is wat onprettig denk ik heb ervaring met dryneedling en dat oversteeg de pijn die ik had niet het was eerder vervelend. Wat kan het zijn misschien een hernia waar ze aan zitten te denken. Zoveel last heb ik niet van mijn rug. Die spieren trekken ook onwillekeurig samen als ik niets doe dat had ik ook nooit. Maar nu wordt er echt naar gekeken en weet je voor zulke mensen is het natuurlijk ook vet om zoiets uit te zoeken en mooi proefkonijn. 🤣😂🤣😂😀

planning

  • zon
  • blij zijn
  • posten

Ik ben partiko mentor dus mocht je vragen hebben kan je altijd op mijn posts reageren en ik zal proberen om deze zo goed mogelijk te beantwoorden

https://partiko.app/referral/hans001

vote for greendeliverence as a witness


giphy.gif

Alldutch discord for fun and support

1c37at7soj.jpg

Posted using Partiko Android





Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63747.71
ETH 2543.33
USDT 1.00
SBD 2.66