STEEMIT TRAINING: #Nieuwe steemian

in #greendeliverence5 years ago (edited)

n1qui1ggfw.png

Welkom op de steemit training, we gaan het nu hebben over de nieuwe steemian.

Index
Nederlands profiel
Greendeliver-sm
Persoonlijk profiel

Nieuwe steemian

De nieuwe steemian. Waarom maak ik nu een post over een nieuwe steemian? Ik ga volgend jaar elke zzper een volledig ingericht account aanbieden. Ik heb al als kado mijn familie een volledig ingericht account aangeboden en kwam al tot de conclusie dat zij met dezelfde vragen zitten als ik zat in het begin en af en toe nu ook nog. Zoals ok ik speel steemmonsters nu hoor ik @exyle praten over speelkaarten delegeren? Ik heb gezocht maar ik kan geen delegeerknop vinden in mijn steemmonstersprofiel. Je begrijipt het al.. nu ik meerdere van zulke accounts heb ik me stort in het opzetten van een nieuw netwerk het 'steem netwerk' plus mijn lopende projecten zoals rondkomen van 20 euro, aquaponics, witness, uitvindingen, jimkwik routine etc.etc. raak ik zowat overwerkt door het vakantie hebben... Met andere woorden ik speel steemmonsters waarom weet ik niet hoe ik nu kaarten kan delegeren? Omdat steem zo uitgebreid is dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Net als mijn zus @jolanda die is net begonnen heeft nog geen foto geupload, waarom niet? omdat dat niet in @partiko zit.... tja.. partiko is een mooie app echt waar het werkt. Maar is eigenlijk niet af. @esteemapp is verouderd maar daar zit wel de portomonee in en je kan daar wel alle gegevens wijzigen maar zij nemen 5-10% van jouw inkomsten @partiko niet. Voor de nieuwe steemians onder ons is dit al abacadabra.

Ingericht account

Als je van mij een persoonlijke volledig ingericht account hebt gekregen is deze als volgt ingesteld.
met steemauto heb ik de autovoter ingesteld op @greendelivernl, @greendeliver-sm, @hans001 en @greendeliverence Ik heb hier ook ingesteld dat de autovoter ophoudt wanneer je 91% hebt bereikt. Ik laat de autovoter ook om de twee uur in de portomonee kijken en alle verdiende steem wordt automatisch geint.

In steem-bounty heb ik het account aangemeld met @hans001 als referral. Ik heb de limiet ingesteld op 95% Deze service stemt automatisch op andere posts en stemt ook 10 keer per dag op jouw posts dus voor een beginner is dit onwijs handig.

Ik heb een powerup gedaan naar 5sp mocht er iemand jarig zijn geweest zal dit hoger zijn. Ik heb ook via minnowbooster een steempower delegatie aangevraagd van 20-100sp voor 4 weken dit ligt er ook aan of het een verjaardagskado is of wat anders. In het begin heb ik zelf gedelegeerd maar mijn Power is niet echt super hoog en dit is een mooie oplossing.

Ik heb voor mijn witness @greendeliverence maar ook voor @blockbrothers gestemd. Andere witnesses worden nog uitgezocht welke er gewoon goed zijn. Welke er gesteund moeten worden.

Ik heb het account mij laten volgen maar ook @followforupvotes, @dustsweeper, @exyle, @alldutch, @steemitboard, @steem-bounty, @pundito etc.

Waarom deze accounts? Ze zijn informatief en dragen bij aan het steemnetwerk door of ons voor informatie te voorzien of door steem weg te geven met wedstrijden en wat hebben nieuwe steemians nodig? Steempower dus ook steem en informatie hoe ze gebruik kunnen maken van alles wat het steemnetwerk te bieden heeft.

Ik heb 1 steem aan @dustsweeper overgemaakt. Ik heb in een ander document uitgelegd wat dustsweeper is.

Ik heb geen post en geen foto geupload, omdat dit door deze personen zelf gedaan moet worden vind ikzelf. Wat mijn fout was om de nieuwe gebruikers niet wegwijs te maken in de app van @partiko en door de app @esteemapp te installeren. Met de app van esteemapp kan je dus wel gewoon je foto uploaden en de rest wijzigen. @partiko werkt wel aan hun app dus wie weet komt het nog wewl goed in de toekomst.

Zakelijke accounts

Ik ontmoet veel zzpers en hoor hun verhalen aan. Ook veel nieuwe zzpers die via detacheringsburo's te werk gaan. Ik probeer ze ook voor bepaalde valkuilen te behoeden en dit is ook 1 van de services die ik gratis aan hun zal geven.
De zakelijke accounts richt ik kaler in. Ik meldt ze wel aan bij alldutch en zal van mijn account een centraal account maken. Ik richt ook de autovoter en steembountyclub in. Ook zal ik blockbrothers en mijn witness voten plus ik geef ze een 20sp lease voor 4 weken via minnowbooster.

waarom?

Toen ik een collega benaderde vroeg hij ok wat wordt jij hier nu wijzer van wat win jij erbij?
Mijn witness krijgt meer stemmen, ik krijg meer stemmen op mijn posts.
Ik geef antwoord op de uitspraak van @ned dit is gecreeerd om steem te verspreiden. Mijn gevoel over steem is nog steeds de blogsite is net zoiets als facebook mar ipv je een smiley of een duim ontvangt krijg je een stem van een cent of 10euro. Ik vind dit ook een gemiste kans. De prijs is nu laag dus je kan grwoon goedkoop en snel een account openen. Ja je verdient er nu niet echt mee maar je zorgt nu wel voor verspreiding van steem.

Ik help een zakelijke gebruiker meer reklame te maken voor hun zaak. Meer reclame betekent meer klanten en hogere inkomsten. Ja ik heb het nu druk ik hoef niet nog meer.. Ok wat kost het nu om in de top 10 van google te komen? juist.. met steemit kost het een post. Stel dat je wat posts maakt over projecten die je hebt gedaan. Je bent nu veel beter vindbaar..

Wat win ik ermee?

Okok maar wat win jij er nu mee? Ik? Ik krijg meer inkomsten via stemmen want deze accounts stemmen op mijn posts. Je kan dit altijd zelf verwijderen natuurlijk. Ik help een ander en als je mij kent geef ik altijd. Ik rijdt in een oude auto uit 97 rond omdat ik altijd een ander boven mezelf heb gesteld. Nu help ik een ander door wat 2 euro te investeren? Door het geld voor een verjaardagskadootje om te zetten in een steem account wat automatisch zijn ding doet en straks aardig wat geld waard kan zijn?

Dus niemand verliest wat ja ik een paar steem. Iedereen kan er wat mee verdienen. Kijk als er veel zakelijke accounts zijn die via een hub met elkaar communiceren hebben ze mensen nodig? Maak er een post over. Hebben ze mensen over? biedt ze aan. Nieuwtjes in de markt? meldt het via een # tag. Er is zoveel mogenlijk met steem. Iedereen kan het beginnen zonder 250euro per kwartaal kwijt te zijn aan een abonnement. Plus als iemand niet goed zijn werk doet krijg je dit ook te zien. Wordt je gespamd of achtervolgt kan je dit melden en dat account wordt gedownvote waadoor het niet meer te zien is op steemit.

Dus Met het aanmaken van zakelijke accounts win ik er niet aleen mee, steem en die zaak winnen hier ook mee. Het zullen geen grote bedragen zijn per account want je zal er niet dagelijks op zitten maar. 100.000 accounts van 100sp is toch wel 1miljoen sp dat gewoon in kleine accounts vast staat en groeit. Op dit moment is 100sp ongeveer 28euro. Zodra steem naar 4-100 euro groeit dan staat er ineens 400-1000euro. Zakelijke gebruikers zullen niet zomaar gaan cashen zij gebruiken dit account voor reklame en om mensen in te huren.

Voor alle nieuwe steemians heb ik nuttige informatie in mijn index post gezet. De link naar deze post staat bovenaan deze post.

Steemmonsters

Ook speel ik steemmonsters momenteel, het is een andere manier om extra bij te verdienen. Tegenwoordig worden er ook wedstrijden gehouden waarmee je steem kan verdienen naast de dagelijkse kaarten die je krijgt na een voltooing van een quest.

vote Greendeliverence for witness

giphy.gif

alldutch discord

1c37at7soj.jpg








Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00