Nieuw experiment

image

Ik begin met een nieuw experiment. Ik heb het er al eerder over gehad en Vandaag is het de dag dat ik er echt aan begin

Indexpage
Dutch profile
Greendeliver-sm

I use steem forever. I begin making weekly updates of projects running on #greendeliverence.

idee

Soms dan browse ik door video's en kom je op de gekste video's deze is dus een informatieve plus ik heb toch nog ruimte over een ik heb zat plastic tassen.

begin

image

Ik heb genoeg tassen dus ik begin met 1 tas per twee weken met 3 aardappelen. Ik had nog grond over van afgelopen zomer dus dat ga ik gebruiken. Ik gebruik het water uit de aquarium om de aardappels water te geven. Ook zal ik kijken hoe ik makkelijk compost kan maken van de spullen die ik gebruik. In ongeveer 90 dagen, 3 maanden dus heb ik mijn eerste oogst aardappelen die ik weer gebruik om te planten. De tweede oogst zal ik eten en om een om weer opnieuw planten. Hier zal ik dus regelmatig een update over schrijven om jullie op de hoogte te houden.

image

vote for greendeliverence as a witness


giphy.gif

Alldutch discord for fun and support

1c37at7soj.jpg



Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 65139.82
ETH 3206.69
USDT 1.00
SBD 4.16