003 - Fabulous Greek songs - Old & New - 31st March 2018

in #greekmusic6 years ago

Greek songs usually tell a story and they touch your heart in a way no other songs can.


Στων αγγελων τα μπουζουκια Αντώνης Βλοντάκης & Ραλλία Χρηστίδου / Antonis Vlontakis & Rallia Christidou - Just the two of us
Comments: Snakesborough
I can't understand a word they sing, but the Greek people always seem to compose the best song ever ever ever. I hope Ellada will always be with us for ever and ever, because I love Greek songs so much. Please Ellada will you always stay with us because without you Europe is lost. Big hugs and much love and crossing my heart and soul with three fingers from right to left. I pray that Greece will always be with us. Eviva Ellada! Greetings from the Netherlands

His name is Anthony Vlontakis and he is a Greek international water polo athlete ... He is married to a famous photo model and has three children...He is not a singer!



Γιώργος Αλκαίος & Αρετή Κετιμέ Άμα Δε Σε Δω
KONSTAN T
Γιατί τελικά ο πιο σημαντικός δεν είναι ο μοιραίος έρωτας αλλά ο έρωτας που αλλάζει την μοίρα σου



G. Dalaras - Mi mou thimonis matia mou (LIVE) MULTI SUBTITLES</6>
Concert in Israel, 1999. THE ISRAEL PHILHARMONIC ORCHESTRA Backing vocals - Kalliopi Vetta
Based on the true story, this song was written in Corfu, Greece. It has been written by unknown Serbian soldier who was departing from Corfu to Macedonian front, to take part in one of the decisive battles in WWI. The song was dedicated to a Greek girl from Corfu named Harula Hondrojani. She made the song out of his love letter. The song was a bit altered and published by Eftihia Papayanopoulou, while the music was written by Greek composer Dimitri Kouyoumtzi and famous Greek singer Yorgos Dalaras made one of the best performances of the song. Harula Hondrojani was a sister of Yanni Yannouli who gave his sole field that he had in personal possession, for Serbian soldiers to be buried in. This field was never again cultivated and afterwards the monument was erected, dedicated to fallen soldiers of Drina Division of Serbian Army, by survived veterans. This field is close to the village of Saint Matthew. This song became a symbol of eternal friendship and brotherhood between Greek and Serbian people. Also it is used as an official anthem of Greek-Serbian friendship society. Original comment written in Serbian by mr Cele Savic.


Μπιθικωτσης - Τα Ματοκλαδα σου Λαμπουν - Bithikotsis
Μοναδική ερμηνεία από τον Γρηγόρη Μπιθικώτση, πράγματι "λάμπει "η φωνή του με τέλειες καταλήξεις, εξαιρετικό και λιτό παίξιμο από την ορχήστρα και δυνατός στίχος όπως του δημοτικού τραγουδιού από το Μάρκο Βαμβακάρη, όπως και η μουσική σύνθεση του ίδιου, σαφής και απέριττη. Η συγκεκριμένη εκτέλεση είναι απλά κλασική. Θα ακούγεται για πάντα!


Τι να την κάνω την καρδιά μου - Μάκης Χριστοδουλόπουλος / "Ti Na Tin Kano Tin Kardia Mou" by Makis Hristodoulopoulos
Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος - Μουσική: Λευτέρης Ζέρβας

Τι να την κάνω την καρδιά μου
έτσι που την κατάντησες;
Ποτέ δεν ήσουνα δικιά μου
ποτέ σου δεν μ' αγάπησες.

Κράτησέ τη να βλέπεις τι έκανες,
επειδή σ' αγαπούσε την πέθανες.
Τι να την κάνω την καρδιά μου
έτσι που την κατάντησες;

Τι να την κάνω την καρδιά μου
στο χάλι που την έφτασες;
Μου γκρέμισες τα όνειρά μου
και τα φτερά μου έσπασες.

Κράτησέ τη να βλέπεις τι έκανες,
επειδή σ' αγαπούσε την πέθανες.


KINGS & Γιάννης Πλούταρχος - Όσο Θα Λείπεις | Oso Tha Leipeis - Official Music Video
KINGS & Γιάννης Πλούταρχος - Όσο Θα Λείπεις | Στίχοι

Έναν κόσμο χωρίς το άγγιγμά σου
δεν μπορώ να σκεφτώ.
Αν δε νιώθω τα δυο σου τα χείλη
για ποιο λόγο να ζω.
Η καρδιά μου κομμένη στα δύο
μα εγώ είμαι εδώ...
περιμένω την ώρα που θα'ρθεις
να σου πω Σ'αγαπώ.

Όσο θα λείπεις εγώ θα πεθαίνω
Δεν έχει σβήσει η δική σου φωτιά
Κι αν έχεις φύγει εγώ περιμένω
Ένα φιλί σαν την πρώτη φορά.
Όσο θα λείπεις εγώ θα πεθαίνω
Δεν έχω μάθει σε άλλη αγκαλιά
Κι αν έχεις φύγει εγώ περιμένω
Ποτέ καρδιά μου δεν είναι αργά.

Όσο θα λείπεις τόσο το κορμί θα σε ζητάει
Η λογική μου σταματά μα η καρδιά χτυπάει
Και όλο με ρωτάει που'ναι εκείνη που αγαπάει
Γιατί να είναι αλλού ποια χείλη να φιλάει.
Το χρόνο θέλω πίσω...πίσω να τον γυρίσω
Τόσα λόγια που μου έταξες να σου θυμίσω
Όσο θα λείπεις με μισή καρδιά πονάω
Και με μισή καρδιά εσένα θα αγαπάω.

Πόσο γρήγορα φεύγουν οι μέρες
και εσύ πουθενά.
Διψασμένα τα χείλη γηρεύουν
τα δικά σου φιλιά.
Αναμνήσεις γυρνούν στο μυαλό μου
τόσα λόγια γλυκά.
Να γυρνούσα το χρόνο για λίγο...
να σε πάρω αγκαλιά.

Χιλιάδες αναμνήσεις γυρνάνε στο μυαλό μου
Με κάνουν να παλεύω με τον εαυτό μου
Κι αν είσαι λάθος η σωστό αν φταις εσύ αν φταίω εγώ
Πάλι εσένα θα αγαπώ.



Αλέξανδρος Ζήνον Ευσταθίου
(Alexander Zenon Eustace)

31st March, 2018

*posted on Steemit 31st March 2018

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63438.65
ETH 2632.46
USDT 1.00
SBD 2.75