You are viewing a single comment's thread from:

RE: Μια παλιά αγάπη !!!

in #greek7 years ago

Όποτε μου δίνεται η ευκαιρία να έχω στα χέρια μου από μια μικρή μέχρι μια μεγάλη φωτογραφική μηχανή από τις νέες , νιώθω για κάποιο περίεργο λόγο ότι δεν έχω τον έλεγχο του αποτελέσματος.
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν θα ήθελα να έχω στη κατοχή μου ένα από τα μοντέλα της νέας τεχνολογίας... και μια που το συζητάμε κάτι σε CANON πχ.
Οσον αφορά το άμεσο της υπόθεσης... άστο αυτό θέλει μεγάλη κουβέντα.
Ευχαριστώ

Sort:  

Δεν έχω εμπειρία με επαγγελματική μηχανή, μια απλή ψηφιακή είχα και αργότερα χρησιμοποιούσα μόνο το κινητό μου. Απλώς είναι ένα όνειρο που ελπίζω στο όχι πολύ μακρινό μέλλον να πραγματοποιήσω...

Σου το εύχομαι. :)

Ευχαριστώ! :D

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56166.62
ETH 2397.45
USDT 1.00
SBD 2.37