You are viewing a single comment's thread from:

RE: Express Steemit meet up at Thisio!!! Athens---Greece!!!

in #greek-trail6 years ago

Εισαι τεραστια μορφη @evimeria. Οτι event ή meeting εχω δει να γινεται (αυτους τους 6 μηνες που ειμαι μεσα τουλαχιστον) εισαι παντα μεσα. Νομιζω οτι δεν υπαρχει πιο αγωνιστικο μελος στο greek-trail απο εσενα. Εχεις ξεπερασει και τον σκαπανεα στα ματια μου. Μονο και μονο για αυτο ολο το greek-trail θα επρεπε να σε ψηφιζει συσσωμο σε καθε ποστ. Η ουσιαστικη προσφορα πρεπει να ανταμειβεται! Αυτα απο εμενα!

Sort:  

Afto pou egrapses aksizi toulahiston ena upvote
:)

Ειναι αληθεια. Ειναι κορυφαια η evimeria!

Kακλημέρα @tkappa !!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια που έγραψες για μένα, με συγκίνησες πολύ !!!!! Δεν ξέρω πως αλλιώς να το πώ για αυτό το ξαναλέω , με συγκίνησες και σε ευχαριστώ!!! Προσπαθώ να είμαι μέσα σε όλα και στέκομαι και τυχερή γιατί τις ημέρες που γινονται τα διάφορα δεν δουλεύω!!! Μπορεί να μην γράφω πολλά σχόλια τελευταία γιατί δεν προλαβαίνω ,αλλά όπου μπορώ πηγαίνω και θα πηγαίνω.
Εεεεε νομίζω ότι ο @skapaneas είναι κορυφαία μορφή και κανείς δεν τον ξεπερνά κατά την ταπεινή μου άποψη!!!! Σε ευχαριστώ και πάλι!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66903.90
ETH 3098.58
USDT 1.00
SBD 3.67