Ματαιοπονία

in #greek-trail7 years ago


Γειά σας συνάδελφοι steemians,

το παρόν ποστ έχει να κάνει με τον διαγωνισμό της ελληνικής κοινότητας (greek-trail) σχετικά με Φωτογραφία & Ποίηση. Αν δεν έχετε υπόψιν σας τον διαγωνισμό, ρίξτε μια ματιά εδώ: https://steemit.com/greek-trail/@ruth-girl/greek-steemian-of-the-week-18-and-contest-for-the-week

Σκέφτηκα λοιπόν να γράψω και να δημιουργήσω ένα βιντεάκι με μουσική υπόκρουση και να το παρουσιάσω με αυτόν τον τρόπο.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την στάση σας στο ποστ μου, παρακαλώ αφήστε μου ένα σχόλιο ή κάντε μου upvote αν σας άρεσε.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Πολύ καλό αν και δεν είμαι της ποίησης και πολύ καλή παρουσίαση.
Μπράβο σου!

Ευχαριστώ πολύ! Ούτε κι εγώ είμαι της ποίησης, δεν ξέρω αν μπορώ καν να το πω ποίημα για να είμαι ειλικρινής, αλλά σκέφτηκα να λάβω μέρος κι ότι γίνει.

Εμένα μια χαρά μου φάνηκε.

Και πάλι ευχαριστώ :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57428.63
ETH 2425.69
USDT 1.00
SBD 2.34