Steemeet #3 & Κοπή πίτας 2018

in #greek-trail7 years ago (edited)

Αγαπητοί Steemians σας προσκαλούμε στη κοπή πίτας του Greek-trail ημέρα Σάββατο 20 Ιανουρίου 12:00 μμ και με την ευκαιρία το πρώτο Steemeet για το 2018 !

Ελατέ να γνωριστούμε , νέοι και παλιοί , να ανταλλάξουμε ιδέες και γνώμες! Σας περιμένουμε !


Leoforos Iasonidou 51 at Google Maps

Dear Steemians in case you are on a Steemcation in Greece , we would like to invite you to join us at our Greek-Trail Steemeet #3 !!
See you there !

Steem ON
@Rouketas

Sort:  

Me and my sis are coming!!!!! Σε μαγαζί θα γίνει η συνάντηση; Leoforos Iasonidou 51, αλλά που ακριβώς;

Sto xwro pou exoume to Steemit Accelator ! aristera apo to sklaveniti einai h eisodos, tha uparxoun autokolita gia na min xasoume kanenan ! 😃

χεχε, έγινε ;)

O τυχερος τι κερδιζει;

3 digit prize ! se Steem panta ! den ta leme ola na exei kai ligo suspense !😱

Τελεια!!! Εχω ηδη μπει σε mood εκδρομης, λεγε μου τετοια να εχω αγωνια!! :)

i wish i could join

Nα ενημερωθούμε με ανάρτηση ποιός κέρδισε το φλουρί! 😊

Και βεβαια ! 😎

Τα λεμε το Σαββατο. :)

Ναι ναι αντε γιατι την προπερασμένη Κυριακη δεν σε ειδα Hilton , ηταν καταδρομικη η επισκεψη μου ! 😁

πατε και μου κανετε metups σε ΣΚ που εχω NLP. τι να κανω... :)

Nice sharing my friend

xamos 8a ginei!

ε ναι ! μιας και στον χαμο ειμαστε πρωτοι ! 😆

Πολύ χαίρομαι γιατί θα έχω και ρεπό!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65178.97
ETH 3261.27
USDT 1.00
SBD 2.68