The Black Ship!

in #greek-trail6 years ago

20180620_101050.gif
The black ship is lost from my field of view... but observe the sun's rays as far as the ship departs, so they approach: "GLADIATOM" ....
20180620_102950.gif
Leave the ship as a sweet memory and open your heart to the Sun... is warming up with the rays of His Love!

Sort:  

Κάθε στιγμή που περνάει, γίνεται και κάτι διαφορετικό. Χρώματα και σχήματα χορεύουν γύρω μας. Υπάρχει όμως, και ένα χρώμα στο πάρτυ αυτό, που είναι μοναχικό. Δεν χορεύει, δεν μιλάει παρα κάθεται στην μοναξιά του, παρακολουθόντας την κάθε κίνηση των άλλων. Σαν ένας πειρατής, μοναχικός που για συντροφιά έχει το ίδιο του το καράβι...

Τιμή μου που εμπνεύστηκες από το άρθρο μου και έγραψες το δικό σου!😉...

Αγαπητε Τομας.
Πολλοι θεωρουν οτι η τεχνη πηγαζει απο τον εσωτερικο μας κοσμο, και η αξια της βρισκεται σε υψηλες τιμες.
Προσωπικη μου αποψη ειναι πως ερεθισματα βρισκεις γυρω σου και οχι μεσα σου. Μεσα σου, ειναι η ενεργεια που χρειαζεται, η τρελλα, η αγαπη για αυτο που κανεις, για να μπορεσεις να αποτυπωσεις αυτο που βλεπεις, με κομματια του εαυτου σου. Τιμη μου να γνωριζω ατομα αξια και σεβαστα δινοντας μου την ευκαιρια να αναπτυξω τις σκεψεις μου με ερεθισματα και εικονες απο ολους εσας. Εγω μπορει να ειμαι το χαρτι, εσεις ολοι ομως ειστε το χρωμα πανω του.

Χάνεται το μαύρο πλοίο από το οπτικό μου πεδίο... παρατηρείστε όμως τις ακτίνες του ηλίου που όσο απομακρύνεται το πλοίο, τόσο αυτές πλησιάζουν τον: "GLadiaTOM".... Αφήστε το πλοίο σαν μια γλυκειά ανάμνηση και ανοίξτε την καρδιά σας, να σας την ζεστάνει ο Ήλιος με τις ακτίνες της Αγάπης του!

Κρυφό ταλεντο ο Τομ!!! Μπραβο!!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63835.35
ETH 2630.22
USDT 1.00
SBD 2.82