You are viewing a single comment's thread from:

RE: An amazing idea for adventure and not my own !!! of CHIOS GREECE

in #greece7 years ago (edited)

Πραγματικά απίθανες φωτογραφίες και τοπία! Έχω κρατήσει το όνομα του χωριού αλλά και το σπήλαιο που αναφέρατε για να τα επισκεφτώ όταν ταξιδέψω στη Χίο!

Sort:  

και γω δεν τα εχω εξερευνησει ολλα!!! το σπηλαιο ειναι επισκεψημο απο το Μαιο...πραγματικα εχει ομορφα μερη και τοπια για να δειτε και υπαρχει και αλλο σπηλαιο ειναι το σπηλαιο των ολυμπων...σας ευχομαι να καταφερετε να επισκεφτητε το νησι ...αν και ολη η Ελλαδιτσα μας ειναι ομοφη και το καθε κομματι της ξεχωριστο !!!ευχαριστω πολυ για το σχολιο σας και χερομαι που σας αρεσαν οι φωτογραγιες...το κειμενο δεν ειναι και το καλυτερο στοιχειο μου γιατι δεν ξερω αγγλικα και τα κανω μεταφραση απο το google!!!καλο βραδυ...

Καλό μήνα! Ευχαριστώ κι εγώ! Δεν πειράζει για τα αγγλικά, βγαίνει το νόημα και οι φωτογραφίες και τα τοπία είναι πανέμορφα!

Είχα έρθει μια φορά πριν από πολλά χρόνια στη Χίο και μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά δεν έμεινα αρκετές μέρες για να εξερευνήσω μέρη εκτός της Χώρας. Μου άρεσε ιδιαίτερα η περιοχή του μεσαιωνικού κάστρου!

Σίγουρα θέλω να την ξαναεπισκεφτώ με την πρώτη ευκαιρία, εννοείται και άλλα υπέροχα νησιά και μέρη της Ελλάδας, έχουμε απίστευτες ομορφιές!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64432.28
ETH 2648.26
USDT 1.00
SBD 2.78