Sort:  

Μαρίααααααααα!! Πόσο χαίρομαι που συναντώ έναν Έλληνα εδώ μέσα! Βλέπω πως είσαι εδώ από το 2016! Εύγε. Αυτό μου λέει πως δεν φοβάσαι να δοκιμάζεις καινούργια πράγματα. Το ίδιο κι εγώ. Ξέρω το steemit από το 2016, αλλά ποτέ δεν κατάφερα να βρω τον χρόνο να ασχοληθώ σοβαρά, λόγω δουλειάς. Ελπίζω να έχουμε την ευκαιρία να ανταλλάσσουμε και απόψεις. Σκοπεύω σύντομα να ανεβάσω νέα άρθρο μου και να το συνδέσω με το blog μου. Χάρηκα αλήθεια που σε συνάντησα και σε ευχαριστώ για το ζεστό καλωσόρισμα.

Εχουμε στις 25 Ιουνιου Steemit Athens! Θα ειναι ωραια αν μπορεσεις να ερθεις να γνωριστουμε ... δεν ειμαστε πολλοι ακομα αλλα μεγαλωνουμε! Κι εγω χαιρομαι πολυ να βλεπω καινουρια προσωπα κ ολοι μαζι να βρισκουμε λυσεις οταν ολοι μας δημιουργουν προβληματα χαχα! Ενημερωνε με για τα posts σου γιατι ακολουθω πολυ κοσμο κ μπορει να χαθω...

Θα είμαι Αθήνα 1/6. Νωρίτερα δεν θα τα καταφέρω. Δεν με ανησυχεί το μικρό community. Είμαι ιδρυτικό μέλος 2 άλλων γνωστών community στην Ελλάδα και ξέρω πόσο δύσκολα μεγαλώνει. Υπομονή.

Ναι θα σε ενημερώνω.

ΥΣ. Α! και συγνώμη για το Μαρία...Μαριάντα

Κανένα πρόβλημα! Θα είμαστε σε επαφή!