Golden hour in the Netherlands EN/CZ

Hi,
welcome to todays photo of the day. Today I decided to share this golden hour photo. This was the view from my hotel room when I was staying and working abroad in the Nethelands. It is close to the city Breda, this is the view above the highway. I loved looking out the window and seeing something completely different everyday.

Let me know in the comments down below if you have ever been to the Nethelands, and if you have, what cities did you visit?

IMG_20161111_163319.jpg

Ahoj!
Vítejte u dnešní fotografie dne. Dnes jsem se rozhodla přidat tuto fotografii západu slunce. Tento výhled jsem měla z hotelového pokoje, ve kterém jsem byla ubytovaná, když jsem pracovala v Nizozemí. Hotel byl blízko města Breda a tento západ slunce je nad dálnící kousek od tohoto města. Milovala jsem koukat z okna a každý den vidět něco jiného.

Dejte mi vědět do komentářů, zda jste někdy byli v Nizozemí a pokud ano jaká města jste navštívili?

Bye!

Li♥

Sort:  

Ahoj, pekné foto, milujem NL :) čo si tam mala za prácu?

Ahoj, pracovala jsem v logistice jako orderpicker :)

Tak v Holandsku jsem nebyl , ale jsem velký fanda jejich fotbalu. ;-) Samozřejmě reprezentace a klubu Ajax Amsterdam, líhně super fotbalistů ( Denis Bergkamp , Marco van Basten, Frank Rijkaard .... to už je ale skoro pravěk )....

No tak doporučuju navštívit, zrovna Amsterdam má super atmosféru , mě hlavně zaujalo museum Anny Frankové ale bohužel jsem ho nemohla navštívit, fronta tam byla na půl dne :D A sportovní tématika se tam určitě taky najde :))

Pěkně se povedl. Jen co je pravda ;-)

Moc děkuju! :)

Krásná fotka. V Holandsku a dokonce ani Nizozemsku jsem ještě nebyl :D , ale třeba se tam někdy dostanu. Určitě je tam taky krásně :-)

Díky! Určitě doporučuji :) A nejen hlavní známá města, ale své kouzlo mají i vesničky :)

Tak to věřím. Určitě se dá všude najít něco zajímavého :)

Pěkná momentka, ale goldenhour contest je v neděli... mrkni vždy raději na rozpis ;)

aháá to platí jen jeden den? Já že se mohou přidávat v průběhu týdne a v neděli je pak vyhodnocení :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54451.29
ETH 2281.47
USDT 1.00
SBD 2.33