You are viewing a single comment's thread from:

RE: Golden hour photography: Czech sunset + one of my favourite quotes by P. Coelho

Hah nice, tiez som mal jeden cas Coehlo obdobie :) Som tusim tri abo styri za sebou precital. Inak ty tiez fotis na telefon a potom carujes v editoroch ako phortun? Bo tie vase fotos su total next level z mojho pohladu "konzumenta".

Sort:  

Áno, fotim zvyčajne len na mobil, je to pre mňa oveľa praktickejšie, keďže zvyčajne cestujeme len s príručným zavazadlom, ale ako si raz povedal, ty zase máš pridanú hodnotu v podobe príbehu k fotke, napr. tvoja posledná fotka babky :)
Ale ak sa vyznáš - chcela by som si kúpiť podvodný-outdoorový foťák,, poradíš?!

Hah nevyznam sa fakt ze vobec :) Srry

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 56583.42
ETH 2984.52
USDT 1.00
SBD 2.15