A romantic sunset? ... DON'T GET FOOLED!

in #goldenhourphotography6 years ago (edited)

blr 2011-2012 372.JPG

EN

😍 What can be more romantic than evening sunsets with hot chocolate and your loved one by your side? 😍

Well, I dunno but this is not such situation. This one was taken at 7am on Saturday morning upon arrival to friend's home when I was drunk as fuck 😁 It was one crazy night! One of those you can hardly describe...Partly also because you don't remember much 😁 Just looking at this picture makes my stomach do sommersaults, remembering the next day hangover. I'm pretty sure picture has been taken with a phone without a touchscreen so bear the quality please.

But despite all circumstances of this photo, I still feel the warmth inside looking on this picture. Is it a love towards my one and only hometown Trencin? Or is it all that rum I've drunk that night?

Don't get fooled by pictures :)

SK

😍 Co je viac romanticke nez zapad slnka pri varenej cokolade a s vasou neznou polovickou sediacou vedla vas? 😍

Fuh, tak to neviem, kazdopadne toto nie je taka situacia. Tuto foto som spravil v sobotu o siedmej rano pri navrate z party. Samozrejme absolutne naliaty 😁 Noc to bola sialena! Jedna z tych ktore sa fakt tazko popisu...Mozno aj preto, ze si clovek moc toho nepamata 😁 Len pri pohlade na tuto foto zacina moj zaludok robit kotrmelce..pri spomienkach na tu nadchadzajucu opicu. Som si takmer 100% isty, ze foto som robil este na telefon bez dotykovej obrazovky :)

Napriek vsetkym okolnostiam, stale citim hrejivy pocit vovnutri, ked sa pozeram na tu foto. Je to laska ku mojmu rodnemu mestu Trencin? Alebo vsetok ten rum, co som tu noc vypil?

Nenechajte sa oklamat fotkami :)

This is also my entry for today´s #goldenhourphotography contest hosted by @juliank.
Sort:  

Now nephew! Everything in moderation. waggles finger

I think they said it best in Lord of the rings. You come home feeling all thin and chilled and "like too little butter spread across too much toast"

Play hard, train hard!

Taký pekný úvod, Trenčiansky hrad v diaľke v ružovom opare - romantika level milion a pak napíšeš, že fotka vznika z propařenej noci :D

No, veru som aj rozmyslal, ze ci nezaklamat a nenapisat nejaky sweet popisok, ako mi chyba moje rodne milovane mesto a ze vzdy bude mat miesto v mojom srdci :D Nakoniec som vysiel s pravdou na povrch a pozeram, ze podla poctu lajkov tu o take nieco nie je zaujem :D Odteraz uz pisem len o laske, stasti a spolocnom zivote na veky vekov :)

Romantická love story je vždy sádzka na istotu, na to nezabúdaj :)
no a TN ti fakt chýba? ako dlho si už mimo domov?

2.5 roka...este nie tak dlho...isto mi chybaju ludia z Trencina...dost sme sa rozliezli ale pomalicky sa ludia zacinaju vracat. Zivot v trencine ako taky ani nie, zatial si stale uzivam byt v zahranici. Kazdopadne, vzdy ked som doma tak sa mi nechce ist naspat sem... tak rozmyslam, ze ci to nieje len sebaklam, ze mi je tu dobre :D

Kazdopadne, momentalne by som najradsej bol v TN, odvcera 11pm v polke baraku nejde elektrina. Chyba mi internet, modre svetlo monitora, tepla kava alebo mate...notebook vybity, telefon sa mi za cca 15 minut vybije tiez...potom sme odsudeni na pospas osudu..v AT je statny sviatok, nikto nepracuje, nikto nas nezachrani...je mozne, ze ked toto citas, tak uz som "na druhej strane" :/

24 hod bez internetu, tak to vážne SOS situácia, držím palce aby ste prežili! :)
a prečo vlastne nechodíš častejšie domov, máš to pár hodín cesty a na svk dnes máme super internet aj elektriku,fakt ;)
no a každopádne si velmi vážim, že som posledný človek z online sveta s kt. si píšeš :D Alles gute!

Congratulations, Your Post Has Been Added To The Steemit Worldmap!
Author link: http://steemitworldmap.com?author=matkodurko
Post link: http://steemitworldmap.com?post=most-romantic-sunset-don-t-get-fooled


Want to have your post on the map too?

  • Go to Steemitworldmap
  • Click the code slider at the bottom
  • Click on the map where your post should be (zoom in if needed)
  • Copy and paste the generated code in your post
  • Congrats, your post is now on the map!

It’s all about perspective.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 61083.24
ETH 2670.20
USDT 1.00
SBD 2.61