absoluut ongelooflike app. Ek gebruik

in #gjff2 years ago

Hierdie toepassing is ongelooflik. My 4-jarige seun was mal daaroor en het dadelik gehoorsaam wanneer
Kersvader het hom gebel oor hy 'n bietjie stout is. Dit is asof sy wêreld verander het toe Kersvader hom genoem het, dit gaan goed met hom en is nou 'n baie goeie seun! Dankie
ons het daarvan gehou en daarvan gehou. die gratis is egter net die herhaling van vedio's, maar dit is net goed vir die kinders.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ugroupmedia.pnp14

absoluut ongelooflike app. Ek gebruik hierdie ror nou al jare. my dogter is mal daaroor om oproepe van Kersvader en Mevrou Claus te ontvang
elke winter in die aanloop tot Kersfees, asook 'n spesiale video-oproep op haar verjaardag
waarna sy altyd uitsien. eerlikwaar die beste Kersvader-app wat ek nog ooit gebruik het.

Ek betaal wel vir die hoogste vlak van lidmaatskap om alles te laat ontsluit, maar jy kry eintlik baie gratis wat awesomeOO is.

o my, ek is net mal daaroor, ek kan nie wag om kiddosaces te sien nie, want hulle maak persoonlikes oop, is die mees magiese toepassing ooit!! My jr
ld kleuter het opgesteek sodra hy $anaay sy naam hoor. Hy het nog meer opgewonde geraak

toe Kersvader erken het hoe hard hy gewerk het om op die toilet te poep. Kersvader het ook vir hom gesê dat hy alles geweet het van

die twee nuwe pers en blou komberse wat hy van hom wou hê, is flenter en geskeur.

Dit is so die geld werd! Die feit dat dit
duur deur die jaar 2031 is uitstaande! Ek kan dit ook vir ander kinders in die gesin gebruik en die video naslaan!

bring regtig baie Kersgees na ons Omg. Ek het trane in my oë gebring om te sien
my seun kyk 'n premie. Skepties oor hierdie toepassing is ongelooflik! My kleinsus het gevra
is Kersvader eg, so ek het die toepassing afgelaai en nou glo sy in Kersvader! Ek waardeer dit baie
dit is 'n ding vir kinders en mense wat in Kersvader glo! Sterk aanbeveel:-)

My Amazing het my na Noord-Polo laat reis.ddEk het absoluut reeds hierdie toepassing met my vriende en familie, Kersvader, gedeel
bestaan ​​wel en danksy julle glo my kinders in die magie van Kersfees en in Kersvader ook. Ek hou baie daarvan, want jy kan jou video maak, ek wens ek kan met Santai praat, probeer maar dit

sal my nie toelaat nie is Kersvader wat Kersaand na my plek toe kom ek wil hom hoor Kom los vir my geskenke onder my boom ek was goed hierdie jaar maak seker Kersvader stop
by my plek op Oukersaand sal ek vir hom 'n geseënde Kersfees wag

021

Haai daar! Baie dankie vir die wonderlike resensie! Ons is so bly dat u van die toepassing hou. Maak seker dat u die toorkuns versprei en die toepassing met vriende deel
en familie!

hierdie app is wonderlik dit gee jou 'n geleentheid om die video te probeer, ek het dit met al my vriend de gedeel en hulle is mal oorYay! Ons is so bly jy geniet PNPHelp versprei die Christmas Magic b om die toepassing met jou vriende te deel!

Dit is wonderlik! Jy kan ook jou kind se reaksie op hul persoonlike boodskappe opneem
ook van Kersvader af. My kind dink dit is ongelooflik...en ek ook, die geld werd.

kinders en my nefie was mal oor hierdie video's en sien daarna uit elke jaar vandat hulle so 3 en 4 was en nou word hulle so vinnig groot my seun is 14 en mdogter en neef is 13 so ek het gedink
dit sal goed wees om die tradisie aan die gang te hou. My niggie is 3 hierdie jaar so ek ken sy
gaan mal wees daaroor. Ek kan nie wag om haar gesig te sien lig nie.

Dit was die beste idee ooit.
Ek wens ek het al die video's gehad van toe ek dit begin het met my kinders van Santa's Elves aHi daar, ons is so bly om te hoor jy hou van die app! Ons probeer altyd om die beste te wees, so ons sal graag wil hoor wat hierdie 'n 5-ster-toepassing vir jou sou maak?

So 'n magiese en pragtige opsie vir Santto om boodskappe direk aan kinders van almal te lewer
eeue.! Ons is so bly dat jy die toepassing geniet! Maak seker dat jy dit met jou vriende en familie deel!

Absoluut puik, ek het 5 kleinkinders, een kleinseun wie se verjaarsdag ook op Kersdag is, so hierdie video's maak dit ekstra spesiaal - beste £9,99 wat ek spandeer het en stuur selfs een vir ander kleinseun oor in
Spanje elke jaar!!

spandeer 6$ vir 'n vinnige tien minute video maar die glimlag op sy gesig en hoe geskok
hy het my asem weggeslaan. Veral om hom te hoor sê KERSFEES IS REG. Ek hou van hoe
jy kan foto's oplaai. Kersvader sê sy naam. Dit maak dit so geloofwaardig vir 'n kind Toe ek dit met my dogters gedoen het nadat hulle
gil van genot. Dit is werklik die #1

Kersfees-app wat ek al ooit probeer het, sal ek gebruik
dit vir jare wat kom. 11/10Was hierdie resensie nuttig?

YVan Kersvader se Elwe by UGroup... 13Yay ! Nous Sommes Si heureux que vousvous amusiez ! Aidez à répandrea magie de Noel en partageantl'application avec vos amis!

Wonderlik! Vir 'n gratis persoonlike video is dit 'n wonderlike diens. My kleinkinders is mal daaroor by die huis. om video's en oproepe van Santa af te kry, sal beslis nou 'n Kersfeestradisie in ons huis word. Boonop is dit so maklik om te gebruik
en baie maklik om seker te maak die kleinding kan nie in die "beheersentrum" kom nie

Sjoe Rockelle! Ons is so bly jy geniet PNP! Help om die Kersfees-magie te versprei deur die toepassing met jou vriende te deel! is absoluut mal oor hierdie toepassing - dit word elke jaar gedoen
vandat my dogtertjie nou klein was, is sy 21 en stuur ek nog elke jaar vir haar een
Haai daar! Baie dankie vir die Wonderlike resensie! Ons is so bly julle

hou van die toepassing maak seker dat u die toorkuns versprei en die toepassing met vriende en familie 'n wonderlike deel, hou van hierdie toepassing en so ook al die familie. Ons doen dit elke jaar en dit is regtig baie video's en foto's, met dit ook uitstekende video-grafika.

Haai daar! Baie dankie vir wonderlike resensie! Ons is bly dat u van die toepassing hou. Maak seker dat u die magie versprei en die toepassing met vriende en familie deel!

puik app! Ek het verlede jaar die toepassing van my dogter gekoop om Kersvader te bel en 'n paar te hê
oulike video's en hulle het soveel daarvan gehou dat ek dieselfde vir hierdie jaar gedoen het. voorbereid te raak
vir Kersfees vroeg vanjaar aangesien verlede jaar alles gekanselleer is en hierdie jaar het ons
kry om die dinge te doen wat ons nie Kersfees gehou het nie.

sien uit daarna om my kinders weer hierdie jaar te sien met die appam 100% dat ma wat vir anapp sal betaal as dit beteken my kind sal haar sokkies optrek en doen wat dit ook al is wat ek haar gevra het

te doen. Hierdie toepassing is so pret en magies! Mydogter glo werklik dat sy interaksie het oor die provinsies in Ierland, maar
behalwe dit is dit wonderlikHallo daar! Baie dankie vir die wonderlike resensie! Ons is so bly julle

hou van die toepassing Maak seker dat u die toorkuns versprei en die toepassing met vriende en familie deel! dit skep so 'n magiese Kersfees vir my dogter, veral hierdie
jaar se boodskap.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60626.97
ETH 3358.90
USDT 1.00
SBD 2.45