Ek het nou net tyd nodig vir myself

in #gigo7 years ago (edited)

Almal wil beslis nie teleurgesteld voel nie, óf teleurgesteld met 'n kêrel, broer of vriend. As gevolg van die teleurstelling sal dit vyandigheid en baie ongemaklik veroorsaak. Vir almal van julle wat weer teleurgesteld voel by jou vriendin en die woord teleurstel, wat nie die gevoelens van ander sal seermaak nice okay.
Hier het ons 'n paar teleurstellende woorde voorberei om die jongste uitgawe te verraai. Dit voel baie snaaks om te dink as ek dit nog steeds verwag, alhoewel jy altyd die wond in my hart krap.

Ek het nou net tyd nodig vir myself, dis nie dat ek kwaad is vir jou nie, maar ek is net teleurgestel oor al jou gesindheid teenoor my mine.

Ek is nie die beste persoon vir jou nie, en ek is gewillig as jy my wil verlaat, alhoewel ek nie daaruit kan lewe nie. Jy .. Dit is 'n spyt vir my, hoekom het ek jou liefgehad, en jy probeer nooit om te antwoord op die liefde en liefde wat ek gee nie.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64170.07
ETH 3425.12
USDT 1.00
SBD 2.59